Quote from Elias Engqvist on 13 February 2012, 20:48Jackie: Ditt resonemang faller på att det finns en mängd sjukgymnaster som inte tycker att man ska använda inlägg utan att istället tycker som Olle!
Därför bör man nog försöka få en annan sjukgymnast att tycka till också! (Åtminstone)
Jackie: Ditt resonemang faller på att det finns en mängd sjukgymnaster som inte tycker att man ska använda inlägg utan att istället tycker som Olle!
Därför bör man nog försöka få en annan sjukgymnast att tycka till också! (Åtminstone)
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:50Min sorg blev att sjukgymnasten rekommenderade mig noll träning tills inläggen är klara. Och att jag bör fundera på simning ist för jogging. (Usch!) Dvs jag fick varken köra styrka eller löpning tills mina inlägg kunde korrigera mig. Jag kör redan styrka
Min sorg blev att sjukgymnasten rekommenderade mig noll träning tills inläggen är klara. Och att jag bör fundera på simning ist för jogging. (Usch!) Dvs jag fick varken köra styrka eller löpning tills mina inlägg kunde korrigera mig. Jag kör redan styrka
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:50Sylvia hade plantar fasciit och var varken plattfot eller kobent tror jag.... Men jag kan ha fel.
Sylvia hade plantar fasciit och var varken plattfot eller kobent tror jag.... Men jag kan ha fel.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:50Som varandes plattfot på en fot och ganska trasig i fötterna i övrigt så trodde jag att jag för evigt var hänvisad till klumpeklossar till skor och måste ha dyra inlägg.
Åtminstone i mitt fall hade jag vunnit mycket på att lyssna mindre på alla som föres
Som varandes plattfot på en fot och ganska trasig i fötterna i övrigt så trodde jag att jag för evigt var hänvisad till klumpeklossar till skor och måste ha dyra inlägg.
Åtminstone i mitt fall hade jag vunnit mycket på att lyssna mindre på alla som föres
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:52Vilken klinik i k-stad? Är där i faggorna titt som tätt.
Vilken klinik i k-stad? Är där i faggorna titt som tätt.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:54Några tips på bra sjukgymnast i Sthlm? Som har fokus på träning före inlägg.
Några tips på bra sjukgymnast i Sthlm? Som har fokus på träning före inlägg.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:57Men gör inläggen mot pronation någon skada för den som använder dom enbart vid löpning och samtidigt med fotstyrketräning? För den som kanske springer några timmar i veckan och alltså är utan sina inlägg övervägande delen av tiden. Om nu personen i fråga
Men gör inläggen mot pronation någon skada för den som använder dom enbart vid löpning och samtidigt med fotstyrketräning? För den som kanske springer några timmar i veckan och alltså är utan sina inlägg övervägande delen av tiden. Om nu personen i fråga
Quote from Catharina Brattlin on 13 February 2012, 21:03Här är jag! 🙂
Får sjukgymnasten provision på antalet sålda inlägg?
Gå till en annan sjukgymnast och få en second opinion. Har Du tur så träffar Du någon, som tar sig tiden och utbildar i rehabövningar för Dina problem. Som kan anatomin bakom all sköns
Här är jag! 🙂
Får sjukgymnasten provision på antalet sålda inlägg?
Gå till en annan sjukgymnast och få en second opinion. Har Du tur så träffar Du någon, som tar sig tiden och utbildar i rehabövningar för Dina problem. Som kan anatomin bakom all sköns
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:04Christer: Hur gör det att mitt resonemang faller? Jag förespråkar inlägg, precis som många sjukgymnaster då jag enbart har goda erfarenheter av dessa och mycket negativa erfarenheter utan och med att "träna rätt muskler". Kanske går vissa saker att träna
Christer: Hur gör det att mitt resonemang faller? Jag förespråkar inlägg, precis som många sjukgymnaster då jag enbart har goda erfarenheter av dessa och mycket negativa erfarenheter utan och med att "träna rätt muskler". Kanske går vissa saker att träna
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:07Åtminstone för mig förändrades löpsteget lite, så under en period fick jag träningsvärk i muskler jag inte riktigt räknat med och jag fick rätt rejäla blåsor där stödet tog i innan huden fick elefanthudsegenskaper i övrigt tror jag inte det gjorde så myck
Åtminstone för mig förändrades löpsteget lite, så under en period fick jag träningsvärk i muskler jag inte riktigt räknat med och jag fick rätt rejäla blåsor där stödet tog i innan huden fick elefanthudsegenskaper i övrigt tror jag inte det gjorde så myck