Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns bara en utgång på stationen. Förmodligen ses vi där och rör oss sedan söderut förbi stora Coop-varuhuset mot maratonmonumentet och Rotebro kyrka.

Inte för att lägga mig i då jag nog tror att distanse nför mig än så länge är lite för lång, men när det gäller träffpunkt så finns det 4 håll att gå ut på vid rotebro station, bara som ett tips 😉

Japp, och ni(/kanske vi) borde gå ut bakåt i färdriktningen, vänster eller höger spelar mindre roll men borde kanske bestämmas.

Sollentuna Kyrka heter den väl fortfarande?

Nu har jag klagat tillräckligt, ett roligt initiativ, och jag hoppas kunna deltag

Oj, värst vad krångligt det här blev. En bild lär säga mer en 1000 ord:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=c312374bf3184247b81af43f0f71790b.jpg&Size=

(Sollentuna kyrka ska det vara)

hänger förmodligen också på
hoppas dock på en grupp som springer liiite fortare än 7-tempo 🙂

kan man springa emellan 2 grupper....? 7 min & en lite snabbare - mitt tempo kan variera.. ingen duktig löpare som håller jämnt tempo typ trots 2 sthlm maraton.
🙂

Roger springer nog i 6:00-tempo. Jag själv kan anpassa mig till ett tempo mellan 6:00 och 7:30 min/km om vi behöver en långsammare grupp.

tack Mikael - du är ju duktig!
Hoppas jag kan dyka upp.

Hej!

Jag har dålig lokalkännnedom om Rotebros station, Göteborgare som jag är. Dock hade jag tanken att träffas vid den uppgången som Mikael markerat. Kul om vi blir många. Vi anpassar det så att alla hänger med, vi kan om vi blir många kanske hålla lite

Hmm, jag skriver här också för jag tror helt enkelt att jag inte fattar hur facebook fungerar...

Jag tänkte dyka upp, och hoppas på att Uppsalatåget inte strejkar 🙂