Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 16:58Tåg från stan anländer Rotebro 18:13, nästa 18:28.
Om SL får till det...
Tåg från stan anländer Rotebro 18:13, nästa 18:28.
Om SL får till det...
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 17:35Jag kommer också med 18:13-tåget.
Jag kommer också med 18:13-tåget.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 18:06Och jag blir så avundsjuk på er som får göra så roligt, själv skall jag cykla mina två mil till jobbet och hoppas att det också blir roligt....:-)
Och jag blir så avundsjuk på er som får göra så roligt, själv skall jag cykla mina två mil till jobbet och hoppas att det också blir roligt....:-)
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:05Jisses, vad skönt det kändes att springa det här som genomblödningspass efter fjällultran. Extra kul med fartlek på slutet och ölåterhämtning efteråt. Tack alla för trevligt sällskap.
Jisses, vad skönt det kändes att springa det här som genomblödningspass efter fjällultran. Extra kul med fartlek på slutet och ölåterhämtning efteråt. Tack alla för trevligt sällskap.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:24Tack för trevlig tur alla. 🙂
Tack för trevlig tur alla. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:29Ja, tack! Det var trevligt.
-Jesper
Ja, tack! Det var trevligt.
-Jesper
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:59Tack för en trevlig tur och ett härligt avslut med fartökning mot Medborgarplatsen för en kall pilsner. 🙂
Tack för en trevlig tur och ett härligt avslut med fartökning mot Medborgarplatsen för en kall pilsner. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 01:48Tack för en trevlig kväll. Jag hade jättekul. Hoppas vi ses snart igen.
Tack för en trevlig kväll. Jag hade jättekul. Hoppas vi ses snart igen.
Quote from Christina Widén on 12 July 2011, 08:24Tack för ett kul pass. Själv vände jag vid 13 km och sprang tillbaka hem igen:-)
Tack för ett kul pass. Själv vände jag vid 13 km och sprang tillbaka hem igen:-)
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:23Lite nyfiken... hur gick provlöpningen? Hur är banan? Är det mycket kuperat? Velar fortfarande om jag vill springa en mara mitt i sommaren eller inte, ska bestämma mig innan torsdag 😉
Lite nyfiken... hur gick provlöpningen? Hur är banan? Är det mycket kuperat? Velar fortfarande om jag vill springa en mara mitt i sommaren eller inte, ska bestämma mig innan torsdag 😉