Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 13:40Jag vill ha ovala klingor
Jag vill ha ovala klingor
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 13:47Skaffa sådana då
Du gör som du vill 🙂
Skaffa sådana då
Du gör som du vill 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 07:57Kanske inte helt ofärgad som Håkan C kommer påpeka rätt omgående. Dock har jag sålt cyklar på det glada 90-talet med Biopace. Den klingorna var ett stort feltänk. Märkligt när Shimano oftast lyckas med det mesta. Därefter gav man upp tanken med ovala klin
Kanske inte helt ofärgad som Håkan C kommer påpeka rätt omgående. Dock har jag sålt cyklar på det glada 90-talet med Biopace. Den klingorna var ett stort feltänk. Märkligt när Shimano oftast lyckas med det mesta. Därefter gav man upp tanken med ovala klin
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 18:15Gabriel, bra input, med lite kontaktanonns varning 😉
Vad är det som skiljer Biospace från de ovala som finns på marknaden idag. vad var feltänk med Biospace?
Gabriel, bra input, med lite kontaktanonns varning 😉
Vad är det som skiljer Biospace från de ovala som finns på marknaden idag. vad var feltänk med Biospace?
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 19:17Svarar bara trådskaparen utifrån egna erfarenheter. Tror det var var själva pudelns kärna med denna tråd 🙂
Biopace. När jag körde kändes de rejält knepiga. På den tiden var det MTB som gällde och de satt Biopace vevpartier även på MTB. Gav upp denna ny
Svarar bara trådskaparen utifrån egna erfarenheter. Tror det var var själva pudelns kärna med denna tråd 🙂
Biopace. När jag körde kändes de rejält knepiga. På den tiden var det MTB som gällde och de satt Biopace vevpartier även på MTB. Gav upp denna ny