Quote from Linnea Persson on 23 May 2007, 12:00Jag har ju tyvärr inte fått nån klarhet i varför jag hade ont (trots tre års problem och diverse läkare, naprapater, kiropraktorer under tiden). Naprapaten fick bort problemen tillslut i alla fall. Vet bara att det gjorde djävulskt ont i trappmaskinen, äv
Jag har ju tyvärr inte fått nån klarhet i varför jag hade ont (trots tre års problem och diverse läkare, naprapater, kiropraktorer under tiden). Naprapaten fick bort problemen tillslut i alla fall. Vet bara att det gjorde djävulskt ont i trappmaskinen, äv
Quote from Funbeat user on 23 May 2007, 12:50det onda i knäna försvann på en dag ungefär så det borde ju mest vara ovana. Har fortfarande lite ont i ankeln men det är betydligt bättre. Provgick en lugn promenad idag och det gick bra.
det onda i knäna försvann på en dag ungefär så det borde ju mest vara ovana. Har fortfarande lite ont i ankeln men det är betydligt bättre. Provgick en lugn promenad idag och det gick bra.
Quote from Bjarne Lewin on 24 May 2007, 12:27Jag har en dålig vrist och en balansplatta. Nu har jag inte haft oturen att trampa direkt fel sedan jag köppte den, i alla fall inte så fel att jag blitt medveten om det... Tidigare så stukade jag foten jämt.
I ungefär ett år har jag haft balansplattan.
Jag har en dålig vrist och en balansplatta. Nu har jag inte haft oturen att trampa direkt fel sedan jag köppte den, i alla fall inte så fel att jag blitt medveten om det... Tidigare så stukade jag foten jämt.
I ungefär ett år har jag haft balansplattan.