Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 11:03Thomas: vilken förening är det?
Thomas: vilken förening är det?
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 11:33Fredrick: Jag tror att alla tre levererar bra kurser, men jag skulle välja antingen HTT eller SK Ran av tre anledningar:
1. Jag har tränat med båda de klubbarna under sommaren och det är jäkligt trevligt folk. (Så en rent personlig anledning.)
2. Det är
Fredrick: Jag tror att alla tre levererar bra kurser, men jag skulle välja antingen HTT eller SK Ran av tre anledningar:
1. Jag har tränat med båda de klubbarna under sommaren och det är jäkligt trevligt folk. (Så en rent personlig anledning.)
2. Det är
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 13:02Lidingö Triathlon förening
Lidingö Triathlon förening
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 15:05Fattar jag det rätt att nybörjarsimningen på Lidingö är söndagar 18-19? Har det börjat för säsongen?
Fattar jag det rätt att nybörjarsimningen på Lidingö är söndagar 18-19? Har det börjat för säsongen?
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 21:32Börjar imorgon den 26 aug kl 18.00.
Börjar imorgon den 26 aug kl 18.00.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:58Simklubben Ran har utbildade tränare inom simning både till sin crawlskola och till triathlongruppen och det finns möjlighet att träna på olika nivåer inom simningen med takt att du utvecklas, jag vet dock inte om de andra klubbarna/kurserna har flera niv
Simklubben Ran har utbildade tränare inom simning både till sin crawlskola och till triathlongruppen och det finns möjlighet att träna på olika nivåer inom simningen med takt att du utvecklas, jag vet dock inte om de andra klubbarna/kurserna har flera niv
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:46Jag lärde mig frisim på 5-6 träningar, innan dess kunde jag knappt simma bröstsim. Hur gick det till?
Nedan är en översättning/omarbetning av hur vi gjorde.
Steg 1:
1) På med snorkel simfenor och cyklop
2) Sträck på ben och vrist, använd
Jag lärde mig frisim på 5-6 träningar, innan dess kunde jag knappt simma bröstsim. Hur gick det till?
Nedan är en översättning/omarbetning av hur vi gjorde.
Steg 1:
1) På med snorkel simfenor och cyklop
2) Sträck på ben och vrist, använd