Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 18:16Klart att han ska ha rubbet på sig redan innan han stiger in i bilen....absolut....
Jag lärde mig det av en finsk löpare i Strömmingsmaran för en massa år sedan...1993??!!...HÄJUT....eller liknande stod det på hans T-shirt....Ta på dig rubbet som du ska s
Klart att han ska ha rubbet på sig redan innan han stiger in i bilen....absolut....
Jag lärde mig det av en finsk löpare i Strömmingsmaran för en massa år sedan...1993??!!...HÄJUT....eller liknande stod det på hans T-shirt....Ta på dig rubbet som du ska s
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2009, 19:08Jag antecknar för fullt!
Jag antecknar för fullt!
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 19:57Å så lärde mig killen det sk "mösstrixet"...när det är så där extra djävligt varmt......men det sparar jag till en sådan nymodig tråd som kommer i sommar...hehehehehe....(Förhoppningsvis skitvarm sommar....typ...)//Kjell.
Å så lärde mig killen det sk "mösstrixet"...när det är så där extra djävligt varmt......men det sparar jag till en sådan nymodig tråd som kommer i sommar...hehehehehe....(Förhoppningsvis skitvarm sommar....typ...)//Kjell.
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2009, 21:2737 grader?
37 grader?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 10:45....å i solen ännu varmare.....mösstrixet kommer till sommaren...bombis//Kjell.
....å i solen ännu varmare.....mösstrixet kommer till sommaren...bombis//Kjell.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:52Hehehehe....nä men vad sägs om hälften.....å så ge lite vinkar om vad det är som är roligt..//Kjell.
P.S. Du e alltid kul....hehehe...D.S.
Hehehehe....nä men vad sägs om hälften.....å så ge lite vinkar om vad det är som är roligt..//Kjell.
P.S. Du e alltid kul....hehehe...D.S.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 10:16Hej jag är helt ny här och tycker att det vore kanonbra med en applikation till iPhone där man kan registrera sina träningspass. Det vore ju lusande om man kunde ladda upp rundan man loggat med iphonens gps också! Hoppas, hoppas!
Hej jag är helt ny här och tycker att det vore kanonbra med en applikation till iPhone där man kan registrera sina träningspass. Det vore ju lusande om man kunde ladda upp rundan man loggat med iphonens gps också! Hoppas, hoppas!
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 18:55Ehe...undrar om du inte nu hamnade i fel tråd Niklas....eller?????????;);)
Ehe...undrar om du inte nu hamnade i fel tråd Niklas....eller?????????;);)