Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:48Om du dessutom har ett par skor som börjar att stinka, då kan du "strössla" ut bikarbonat i skon och låta det stå över natten. Sen luktar dom som nya, nästan.. 😉
Om du dessutom har ett par skor som börjar att stinka, då kan du "strössla" ut bikarbonat i skon och låta det stå över natten. Sen luktar dom som nya, nästan.. 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:27Har alltid ättika i sköljvattnet till mina träningskläder. Fungerar hittills.
Har alltid ättika i sköljvattnet till mina träningskläder. Fungerar hittills.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 13:44Om sidan kodas enligt www.w3.org , så bör väl den känna av automatiskt om det är handhållen enhet, vanlig dator m m?
Om sidan kodas enligt http://www.w3.org , så bör väl den känna av automatiskt om det är handhållen enhet, vanlig dator m m?
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2008, 13:45Richard - det är ändå jobbigare att scrolla upp o ner, klicka här o där på en tfn än vad det är på en dator med mus...
Richard - det är ändå jobbigare att scrolla upp o ner, klicka här o där på en tfn än vad det är på en dator med mus...
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 05:25Jo, jag använder inte mobilen för surf, inte ens sms. Kanske börjar jag med sms om jag skaffar mobil med QWERTY-tangenter.
Jo, jag använder inte mobilen för surf, inte ens sms. Kanske börjar jag med sms om jag skaffar mobil med QWERTY-tangenter.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 07:30För de som surfar med mobilen kan Opera mini vara värt ett försök.
För de som surfar med mobilen kan Opera mini vara värt ett försök.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 09:29hej
Vad är det för adress till funbeat om man surfar via mobilen ?/Kent
hej
Vad är det för adress till funbeat om man surfar via mobilen ?
/Kent
Quote from Camilla Höög on 16 September 2008, 09:36www.funbeat.se 🙂
Alltså, samma som vanligt. Mobila browsers hanterar vanliga webbsidor.
Alltså, samma som vanligt. Mobila browsers hanterar vanliga webbsidor.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 09:40Hej
Jag testade nu med min Sony Ericsson M600i
Det var ej så snyggt och sidan är smal men typ 1 KILOMETER LÅNG.
Hej
Jag testade nu med min Sony Ericsson M600i
Det var ej så snyggt och sidan är smal men typ 1 KILOMETER LÅNG.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 09:41Ja för er med en Java-kapabel mobil, surfa till operamini.com
Resten är automagiskt
Ja för er med en Java-kapabel mobil, surfa till operamini.com
Resten är automagiskt