Quote from Elias Engqvist on 14 August 2008, 14:56Klarar inte iPhone en vanlig java-app? Det vore bättre med något lite standard-anpassat än att bygga nåt för 1 telefon!
Klarar inte iPhone en vanlig java-app? Det vore bättre med något lite standard-anpassat än att bygga nåt för 1 telefon!
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 15:27iPhone har väl ingen kamera? 😉
iPhone har väl ingen kamera? 😉
Quote from Lars Mörrby on 14 August 2008, 19:13Sebastian,
min Iphone har i alla fall en kamera. Det finns även en massa andra balla grejer... 🙂
Christer,
vi snackar Apple - inget Javastöd ännu.
Sebastian,
min Iphone har i alla fall en kamera. Det finns även en massa andra balla grejer... 🙂
Christer,
vi snackar Apple - inget Javastöd ännu.
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2008, 21:32Jasså? Rätt tragiskt!
Jasså? Rätt tragiskt!
Quote from Lars Mörrby on 15 August 2008, 08:23Apple är duktiga på design - att bygga grejer som folk vill ha. De är inte duktiga på innovation och de är usla på att följa standards och på öppenhet.
Men design är de bra på. Titta på MacOS. UNIX har funnits ganska länge men Apple lyckas paketera det
Apple är duktiga på design - att bygga grejer som folk vill ha. De är inte duktiga på innovation och de är usla på att följa standards och på öppenhet.
Men design är de bra på. Titta på MacOS. UNIX har funnits ganska länge men Apple lyckas paketera det
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 08:26"Eller IPOD - en snyggt designad MP3 spelare och en trevlig programvara. Men det är ingen innovation. Det är inget nytt. Bara design, paketering och marknadsföring."
Jag retar mig mest på det där "smarta" snurrhjulet på min ipod, ball design och hög wow-
"Eller IPOD - en snyggt designad MP3 spelare och en trevlig programvara. Men det är ingen innovation. Det är inget nytt. Bara design, paketering och marknadsföring."
Jag retar mig mest på det där "smarta" snurrhjulet på min ipod, ball design och hög wow-
Quote from Lars Mörrby on 15 August 2008, 08:28Thomas,
det är inte gjort för att vara bra. Det är gjort för att se bra ut så att du skall köpa produkten.
Men jag kan inget säga - jag har också gått på det. Har Ipod trots att jag sällan hinner lyssna så den är oftast urladdad när jag behöver den...
Thomas,
det är inte gjort för att vara bra. Det är gjort för att se bra ut så att du skall köpa produkten.
Men jag kan inget säga - jag har också gått på det. Har Ipod trots att jag sällan hinner lyssna så den är oftast urladdad när jag behöver den...
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 08:41Jag är fullt medveten om att det är ett marknadstrick, därav nämnandet av hög tidig wow-faktor.
Ibland ångrar jag att jag köpte den men den har ju fördelen av att vara så vanlig att det finns sjukt mycket tillbehör och mycket i MP3 värden är anpassat för
Jag är fullt medveten om att det är ett marknadstrick, därav nämnandet av hög tidig wow-faktor.
Ibland ångrar jag att jag köpte den men den har ju fördelen av att vara så vanlig att det finns sjukt mycket tillbehör och mycket i MP3 värden är anpassat för
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 09:02Thomas, håller med dig om att Zen Stone är praktisk. Liten, lätt och man kan faktiskt klämma fast den i resåren på tightsen i brist på ficka också och den sitter som berget. 🙂
Thomas, håller med dig om att Zen Stone är praktisk. Liten, lätt och man kan faktiskt klämma fast den i resåren på tightsen i brist på ficka också och den sitter som berget. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 12:20Usch ja, man blir beroende. Skaffade min för max två månader sedan, när jag glömt ladda om den och fick springa utn den var jag ju helt vilse 😉
Usch ja, man blir beroende. Skaffade min för max två månader sedan, när jag glömt ladda om den och fick springa utn den var jag ju helt vilse 😉