Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 12:22Jag kan bli helt trött och ledsen om batterierna tar slut under löprundan iaf om jag hållit på ett tag. Kanske blir jag bara uppmärksam på att jag faktiskt är trött, men oavsett så saknar jag distraktionen mp3-spelaren ger.
Jag kan bli helt trött och ledsen om batterierna tar slut under löprundan iaf om jag hållit på ett tag. Kanske blir jag bara uppmärksam på att jag faktiskt är trött, men oavsett så saknar jag distraktionen mp3-spelaren ger.
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 12:36Jag bojkottar "kravet" på användandet av iTunes, därav bojkottar jag iX (X som i alla i-produkter heh).
Och ja, jag vet att det går att hacka skiten, men det ska gå out of the box att koppla ihop o föra över musik till en mp3spelare..
Jag bojkottar "kravet" på användandet av iTunes, därav bojkottar jag iX (X som i alla i-produkter heh).
Och ja, jag vet att det går att hacka skiten, men det ska gå out of the box att koppla ihop o föra över musik till en mp3spelare..
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 13:04finns ju en bunt andra program man kan använda annars 🙂 Floola är helt okej 🙂
Jag har min Ipod nano, för att det fanns en Otterbox till den o/
finns ju en bunt andra program man kan använda annars 🙂 Floola är helt okej 🙂
Jag har min Ipod nano, för att det fanns en Otterbox till den o/
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 13:09Jag kanske måste kolla upp det där med alternativ till iTunes, jag har länge funderat på det men aldrig kommit till skott.
Jag kanske måste kolla upp det där med alternativ till iTunes, jag har länge funderat på det men aldrig kommit till skott.
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 22:44Jag använder Anapod, det fungerar kanon till Ipod.
Jag använder Anapod, det fungerar kanon till Ipod.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:25Kanske en lite applikation som gör att man kan se lite fakta från funbeat på facebook???
Kanske en lite applikation som gör att man kan se lite fakta från funbeat på facebook???
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:47Finns redan en sådan! Med den kan man se sina senaste reggningar på fejjan.
Logga in på facebook och lägg till applikationen: http://www.facebook.com/apps/#/apps/application.php?id=10226510553
Logga in i applikationen med ditt funbeat-login.
Finns redan en sådan! Med den kan man se sina senaste reggningar på fejjan.
Logga in på facebook och lägg till applikationen: http://www.facebook.com/apps/#/apps/application.php?id=10226510553
Logga in i applikationen med ditt funbeat-login.
Quote from Jan Lundquist on 22 August 2008, 00:02Nu har jag haft min funbeat-tröja på mitt första lopp, blodomloppet i Örebro och det var ju kul.
Men det är lite synd att loggan sitter så den döljs av nummerlappen. Den bord flyttas inför nästa tryckning.
Och så undrar jag om det bara är min tröja som
Nu har jag haft min funbeat-tröja på mitt första lopp, blodomloppet i Örebro och det var ju kul.
Men det är lite synd att loggan sitter så den döljs av nummerlappen. Den bord flyttas inför nästa tryckning.
Och så undrar jag om det bara är min tröja som
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:03Min luktar inte äckligt och jag har nog använt den minst 2 ggr per vecka sedan första releasen på tröjor.
Men oavsett märke så tenderar ju funktionströjor att lukta om man låter den ligga för länge innan tvätt.
Ibland, som min mellandotters fotbollströj
Min luktar inte äckligt och jag har nog använt den minst 2 ggr per vecka sedan första releasen på tröjor.
Men oavsett märke så tenderar ju funktionströjor att lukta om man låter den ligga för länge innan tvätt.
Ibland, som min mellandotters fotbollströj
Quote from Jan Lundquist on 22 August 2008, 08:32Tack för tips om ättika. Det har jag inte provat. Däremot frysen och Vanish 🙂
Tack för tips om ättika. Det har jag inte provat. Däremot frysen och Vanish 🙂