Quote from Sebastian Magnusson on 13 August 2008, 16:19Tjohoo! Ser framemot nya tröjor å linnen. Hann inte med att beställa förra gången så denna gång satsar jag på att va förste beställare 🙂
Tjohoo! Ser framemot nya tröjor å linnen. Hann inte med att beställa förra gången så denna gång satsar jag på att va förste beställare 🙂
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2008, 16:50Ja! Jag vill ha linne!
Ja! Jag vill ha linne!
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:07Funbeat Jockstrap!
Inte det nä...
Funbeat Jockstrap!
Inte det nä...
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 22:12Coolt, kan man hitta de bilder på de gamla...?
JB
Coolt, kan man hitta de bilder på de gamla...?
JB
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 22:18Ett program till iPhone liknande det som finns till Facebook hade varit riktigt nice.
Man skall kunna regga sitt pass, skriva en kommentar om det och kunna ta ett foto att lägga upp.
I know you can do it!
a
Ett program till iPhone liknande det som finns till Facebook hade varit riktigt nice.
Man skall kunna regga sitt pass, skriva en kommentar om det och kunna ta ett foto att lägga upp.
I know you can do it!
a
Quote from Lars Mörrby on 14 August 2008, 07:52Håller med Andre!!
Läsa funbeat från Iphone där man inte har bra 3G täckning är låångsaaamt. Det är snygga sidoe men otroligt mycket info som skall över. Man borde kunna optimera en del där eller alternativt
kunna fixa en Iphone applikation. Varför? Jag
Håller med Andre!!
Läsa funbeat från Iphone där man inte har bra 3G täckning är låångsaaamt. Det är snygga sidoe men otroligt mycket info som skall över. Man borde kunna optimera en del där eller alternativt
kunna fixa en Iphone applikation. Varför? Jag
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 10:27Även jag skulle tycka att en iPhone-applikation vore kanon. Eller, i andra hand, en webbapp för iPhone (förmodligen lättare att utveckla, och behöver dessutom inte godkännas av Apple för att hamna i AppStore). 🙂
Främsta syftet med applikationen vore a
Även jag skulle tycka att en iPhone-applikation vore kanon. Eller, i andra hand, en webbapp för iPhone (förmodligen lättare att utveckla, och behöver dessutom inte godkännas av Apple för att hamna i AppStore). 🙂
Främsta syftet med applikationen vore a
Quote from Lars Mörrby on 14 August 2008, 11:08Det skulle faktiskt räcka om det på första sidan fanns en lite större knapp för att komma till "registrera träningspass" och att man sedan optimerade den sidan för att vara så enkel och snabb som möjligt. Då skulle det funka även för alla andra som tillfä
Det skulle faktiskt räcka om det på första sidan fanns en lite större knapp för att komma till "registrera träningspass" och att man sedan optimerade den sidan för att vara så enkel och snabb som möjligt. Då skulle det funka även för alla andra som tillfä
Quote from Jan Lundquist on 14 August 2008, 13:43Först borde man göra en undersökning om hur många av funbeats användare som har just en iphone till mobiltelefon. Det vore synd om vi med bara vanliga wap-telefoner skulle bli utan om vi inte vore i absolut minoritet!
Först borde man göra en undersökning om hur många av funbeats användare som har just en iphone till mobiltelefon. Det vore synd om vi med bara vanliga wap-telefoner skulle bli utan om vi inte vore i absolut minoritet!
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 13:48Även de som jag, som bara har en iPodTouch har användning för en sådan WebApp.
Även de som jag, som bara har en iPodTouch har användning för en sådan WebApp.