Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatPå gång på FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

Tjohoo! Ser framemot nya tröjor å linnen. Hann inte med att beställa förra gången så denna gång satsar jag på att va förste beställare 🙂

Ja! Jag vill ha linne!

Funbeat Jockstrap!

Inte det nä...

Coolt, kan man hitta de bilder på de gamla...?

JB

Ett program till iPhone liknande det som finns till Facebook hade varit riktigt nice.

Man skall kunna regga sitt pass, skriva en kommentar om det och kunna ta ett foto att lägga upp.

I know you can do it!

a

Håller med Andre!!

Läsa funbeat från Iphone där man inte har bra 3G täckning är låångsaaamt. Det är snygga sidoe men otroligt mycket info som skall över. Man borde kunna optimera en del där eller alternativt
kunna fixa en Iphone applikation. Varför? Jag

Även jag skulle tycka att en iPhone-applikation vore kanon. Eller, i andra hand, en webbapp för iPhone (förmodligen lättare att utveckla, och behöver dessutom inte godkännas av Apple för att hamna i AppStore). 🙂

Främsta syftet med applikationen vore a

Det skulle faktiskt räcka om det på första sidan fanns en lite större knapp för att komma till "registrera träningspass" och att man sedan optimerade den sidan för att vara så enkel och snabb som möjligt. Då skulle det funka även för alla andra som tillfä

Först borde man göra en undersökning om hur många av funbeats användare som har just en iphone till mobiltelefon. Det vore synd om vi med bara vanliga wap-telefoner skulle bli utan om vi inte vore i absolut minoritet!

Även de som jag, som bara har en iPodTouch har användning för en sådan WebApp.