Quote from Elias Engqvist on 16 September 2008, 09:49Har man en modern nokiatelefon har den en bra webläsare redan!
Har man en modern nokiatelefon har den en bra webläsare redan!
Quote from Camilla Höög on 16 September 2008, 09:56En speciellt sida för mobiler skulle nog vara bra där det mest nödvändiga finns och knappt några bilder och ingen reklam.
Iofs blir mobilerna bättre och allt fler går att lägga på sidan för att kunna surfa bredare, men det finns så klart alltid några bak
En speciellt sida för mobiler skulle nog vara bra där det mest nödvändiga finns och knappt några bilder och ingen reklam.
Iofs blir mobilerna bättre och allt fler går att lägga på sidan för att kunna surfa bredare, men det finns så klart alltid några bak
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 16:49Jag skulle också vilja ha en enkel iPhoneanpassad version så att man kan registrera träningspasset på väg hem, innan man hinner glömma av det.
Jag skulle också vilja ha en enkel iPhoneanpassad version så att man kan registrera träningspasset på väg hem, innan man hinner glömma av det.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:03Hallo runninglovers.
Olle är Kingen tycker jag...men slås även hur mycket running har blivit en teknologisk fråga typ musik etc,etc......Jag skrev ett inlägg förra veckan ang vad man skulle lyssna på å ha för grejor när man kutade å då sa jag bara att vin
Hallo runninglovers.
Olle är Kingen tycker jag...men slås även hur mycket running har blivit en teknologisk fråga typ musik etc,etc......Jag skrev ett inlägg förra veckan ang vad man skulle lyssna på å ha för grejor när man kutade å då sa jag bara att vin
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 08:05.
.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 08:44Olle är kungen-Utan han skulle vi inte vara här...(t+)
Skippa all teknik...då slipper ni fundera på om det fungerar eller inte under träningspasset:D
GOTT NYTT ÅR på er
Olle är kungen-Utan han skulle vi inte vara här...(t+)
Skippa all teknik...då slipper ni fundera på om det fungerar eller inte under träningspasset:D
GOTT NYTT ÅR på er
Quote from Elias Engqvist on 31 December 2008, 15:58Jag vill börja med att tacka Kjell för att vi får göra som vi vill. Snällt av honom. Jag tycker inte heller om att ha hörlurar på mig så att jag avskärmar mig från naturen som är själva grunden till att jag började springa en gång i tiden.
Kommer dock at
Jag vill börja med att tacka Kjell för att vi får göra som vi vill. Snällt av honom. Jag tycker inte heller om att ha hörlurar på mig så att jag avskärmar mig från naturen som är själva grunden till att jag började springa en gång i tiden.
Kommer dock at
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 07:50Åkte? Det är ju känslan av att ta sig till tjärnen i munderingen som är grejen!
Åkte? Det är ju känslan av att ta sig till tjärnen i munderingen som är grejen!
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2009, 12:39Ja, det är ju bara 2 km - vad tänkte jag på???
Ja, det är ju bara 2 km - vad tänkte jag på???
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 13:47Ja, simfötter och snorkel kan du ju sätta på dig när du kommer fram 😉
Ja, simfötter och snorkel kan du ju sätta på dig när du kommer fram 😉