Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 19:08Reklamen skulle vara godkänd av förbundet. Inget konstigt med det.
Reklamen skulle vara godkänd av förbundet. Inget konstigt med det.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:16Tack Dennis.
Ja vi får se om det kan bli en till cykel nästa år först ska jag klar 65km på min "vanilga" 7-växlade cykel.
Men jag tycker att det är roligt att cykla i alla fall.
Tack Dennis.
Ja vi får se om det kan bli en till cykel nästa år först ska jag klar 65km på min "vanilga" 7-växlade cykel.
Men jag tycker att det är roligt att cykla i alla fall.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:18Se till att få till din sittställning, sadel och använd cykelbyxor, UTAN trosor under.
Se till att få till din sittställning, sadel och använd cykelbyxor, UTAN trosor under.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:30Jag ska köpa mig ett par cykelbyxor med "blöja" (som jag kallar dem) men jag vill nog ha på mig trosor. Varför ska man vara utan?
Jag ska köpa mig ett par cykelbyxor med "blöja" (som jag kallar dem) men jag vill nog ha på mig trosor. Varför ska man vara utan?
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:36För att cykelbyxor är gjorda för att användas utan underkläder.
Sedan brukar inte skavsår vara så mysiga.
För att cykelbyxor är gjorda för att användas utan underkläder.
Sedan brukar inte skavsår vara så mysiga.
Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2011, 21:47Usch så ohygieniskt med trosa under. Som att ha strumpan utanpå skon eller ett plåster på tröjan - fyller ingen funktion.
Usch så ohygieniskt med trosa under. Som att ha strumpan utanpå skon eller ett plåster på tröjan - fyller ingen funktion.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:51Än så länge har jag klarat mig utan skavsår.
Jag får ta och tänka på det när jag har köpt dem.
Än så länge har jag klarat mig utan skavsår.
Jag får ta och tänka på det när jag har köpt dem.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:59En hybrid är en hybrid. Om du inte behöver vara snabbast på landsväg eller i skogen så kommer du att vara mycket nöjd med den. När du känner att du behöver/vill öka hastigheten på vägarna några km/h så köper du en racer men du lär inte vilja sälja hybride
En hybrid är en hybrid. Om du inte behöver vara snabbast på landsväg eller i skogen så kommer du att vara mycket nöjd med den. När du känner att du behöver/vill öka hastigheten på vägarna några km/h så köper du en racer men du lär inte vilja sälja hybride
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 22:04Snacka om inskränkt.
Frågan är om vi någonsin är allvarliga?
Det tror jag inte att du kan reda ut med tanke på vad du skriver.
Snacka om inskränkt.
Frågan är om vi någonsin är allvarliga?
Det tror jag inte att du kan reda ut med tanke på vad du skriver.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 23:18Aldrig trosor under cykelbrallorna, då får man skavsår. Då mister man liksom hela poängen med brallorna. 65 km cyklar man lätt med en fräsch hybrid. Glöm inte hjälmen!
Edit: åäö
Aldrig trosor under cykelbrallorna, då får man skavsår. Då mister man liksom hela poängen med brallorna. 65 km cyklar man lätt med en fräsch hybrid. Glöm inte hjälmen!
Edit: åäö