Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 16:01Det finns troligtvis 100 fabrikat med 10 modeller så det är några att testa innan du anser att det FODRAS trosor under cykelbyxor.
Jag använder inte cykelbyxor när jag cyklar o handlar men då snittar jag inte mer än 20 km/h med Ride of Dopecykeln.
Det finns troligtvis 100 fabrikat med 10 modeller så det är några att testa innan du anser att det FODRAS trosor under cykelbyxor.
Jag använder inte cykelbyxor när jag cyklar o handlar men då snittar jag inte mer än 20 km/h med Ride of Dopecykeln.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 16:28Då blir det alltså till att införskaffa nya byxor (hade iof fått göra det snart ändå). Men då kommer vi till den stora frågan: Hur f*n hittar jag ett par som passar mig, dvs så jag kan använda dom som dom är avsedda?
har varken lust eller råd att prova m
Då blir det alltså till att införskaffa nya byxor (hade iof fått göra det snart ändå). Men då kommer vi till den stora frågan: Hur f*n hittar jag ett par som passar mig, dvs så jag kan använda dom som dom är avsedda?
har varken lust eller råd att prova m
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 16:29Lägg upp en bild på hur du ser ut så kan vi komma med förslag.
Lägg upp en bild på hur du ser ut så kan vi komma med förslag.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 16:32Haha! Bra försök, David. P
roblemet är väl att det inte riktigt går. Man måste nästan prova sig fram med några felköp innan man träffar rätt. Som tjej skulle jag ändå i första hand kolla tjejmodellerna och gärna de högre prisnivåerna.
Haha! Bra försök, David. P
roblemet är väl att det inte riktigt går. Man måste nästan prova sig fram med några felköp innan man träffar rätt. Som tjej skulle jag ändå i första hand kolla tjejmodellerna och gärna de högre prisnivåerna.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 16:35Satsa på några par riktiga kvalitetsbyxor med bra pad och prova en salva som t ex Assos rumpsmörj för att hålla skavet på avstånd.
Satsa på några par riktiga kvalitetsbyxor med bra pad och prova en salva som t ex Assos rumpsmörj för att hålla skavet på avstånd.
Quote from ellen olsson on 20 May 2011, 16:46Ett par är, naturligtvis, för lite.
Ett par är, naturligtvis, för lite.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2011, 17:52Gerda, hur gör du när du köper skor eller byxor? Jag provar. alla köp av alla des sorters kläder blir inte alltid rätt.
Gerda, hur gör du när du köper skor eller byxor? Jag provar. alla köp av alla des sorters kläder blir inte alltid rätt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:57Gerda: Med cykelbrallor är det som med allt annat, du får vad du betalar för. Jag har ett par fantastiskt bra Endura damknickers som helt enkelt är världens skönaste. Men de kanske inte passar din rumpa lika bra som min. Man måste prova sig fram. Vi disku
Gerda: Med cykelbrallor är det som med allt annat, du får vad du betalar för. Jag har ett par fantastiskt bra Endura damknickers som helt enkelt är världens skönaste. Men de kanske inte passar din rumpa lika bra som min. Man måste prova sig fram. Vi disku
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 23:59David: Nån bild på min rumpa kommer aldrig att hamna här (eller på nån annan sida på nätet).
Bruze: Visst provar jag både skor och byxor innan köp, men eftersom jag inte lär kunna känna om jag får skav om jag "bara" provar dom så blir det ju problem. Tro
David: Nån bild på min rumpa kommer aldrig att hamna här (eller på nån annan sida på nätet).
Bruze: Visst provar jag både skor och byxor innan köp, men eftersom jag inte lär kunna känna om jag får skav om jag "bara" provar dom så blir det ju problem. Tro
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 09:59Fp. David ¤®:
>Det konstiga är att folk&fä klagar över att de får skavsår och bölder när >de ändå inte vill förstå.
>Ni får som vanligt göra precis som ni vill, men gnäll inte sedan.Väljer man att inte förstå trots att man får skavsår och böder, så hå
Fp. David ¤®:
>Det konstiga är att folk&fä klagar över att de får skavsår och bölder när >de ändå inte vill förstå.
>Ni får som vanligt göra precis som ni vill, men gnäll inte sedan.
Väljer man att inte förstå trots att man får skavsår och böder, så hå