Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 10:05Jag brukar inte cykla två dagar i rad, men det är inte så att kroppen strejkar om det nu skulle bli flera dagar långcykling på raken, det går kanske lite segare i början bara.
Jag brukar inte cykla två dagar i rad, men det är inte så att kroppen strejkar om det nu skulle bli flera dagar långcykling på raken, det går kanske lite segare i början bara.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 10:42Det är så märkligt att den där trosfrågan kommer som ett brev på posten varje vår med nya cyklister. Varför får man för sig att ha trosor under cykelbyxor?! Varför varför varför? Och varför ofta med attityden att det är lite småäckligt till och med att va
Det är så märkligt att den där trosfrågan kommer som ett brev på posten varje vår med nya cyklister. Varför får man för sig att ha trosor under cykelbyxor?! Varför varför varför? Och varför ofta med attityden att det är lite småäckligt till och med att va
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 10:45Det som fungerar för mig är att vila dag 2 innan tävling, därefter cykla dag 1 innan tävlingen. Å andra sidan är mina resultat så kassa att du kanske inte skall ta så allvarligt på tipset.
Det som fungerar för mig är att vila dag 2 innan tävling, därefter cykla dag 1 innan tävlingen. Å andra sidan är mina resultat så kassa att du kanske inte skall ta så allvarligt på tipset.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 11:18Å tredje sidan är du en duktig cyklist.
Å tredje sidan är du en duktig cyklist.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 13:11Vad gäller trosor/kalsonger under cykelbyxorna så kan jag tipsa om att Craft har underkläder för både killar och tjejer i funktionsmaterial - dvs de släpper igenom fukten. Crafts underkläder är dessutom sydda så sömmarna passar även för cykling, dvs att s
Vad gäller trosor/kalsonger under cykelbyxorna så kan jag tipsa om att Craft har underkläder för både killar och tjejer i funktionsmaterial - dvs de släpper igenom fukten. Crafts underkläder är dessutom sydda så sömmarna passar även för cykling, dvs att s
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2011, 13:45Förty ska du inte ha någon under cykelbyxan. Lika begåvat som att ha strumpan utanpå skon, istället för på foten.
Förty ska du inte ha någon under cykelbyxan. Lika begåvat som att ha strumpan utanpå skon, istället för på foten.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 13:58Jag har aldrig fatta underkläder under cykelbyxan...hela poängen är att man inte skall ha det...!
För övrigt är Vita strumpor OLD SCHOOL så det skvätter om det!
Jag har aldrig fatta underkläder under cykelbyxan...hela poängen är att man inte skall ha det...!
För övrigt är Vita strumpor OLD SCHOOL så det skvätter om det!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:18Jaja jag vet att ni tycker att man inte ska ha det... förutom skavsåren så har jag fortfarande inte sett att ni har några bra argument.
Det enda jag gör är att ge en lösning till de som vill ha en lösning för underkläder. Det må vara att man kanske växe
Jaja jag vet att ni tycker att man inte ska ha det... förutom skavsåren så har jag fortfarande inte sett att ni har några bra argument.
Det enda jag gör är att ge en lösning till de som vill ha en lösning för underkläder. Det må vara att man kanske växe
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:23> Jag har aldrig fatta underkläder under cykelbyxan...hela poängen är att
> man inte skall ha det...!Jag har aldrig förstått varför det är ett så känsligt ämne med underkläder under cykelbyxan?
Jag tycker, personligen, inte att det är så roligt att tv
> Jag har aldrig fatta underkläder under cykelbyxan...hela poängen är att
> man inte skall ha det...!
Jag har aldrig förstått varför det är ett så känsligt ämne med underkläder under cykelbyxan?
Jag tycker, personligen, inte att det är så roligt att tv
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:49Och där kom väl hygienargumentet eftersom viljan att använda trosor/kallingar handlar om att vilja slippa tvätta cykelbyxorna.
Jag antar att Crafts underkläder för cykling är riktade till de som cyklar utan specifika cykelbyxor.
Underkläder under cyke
Och där kom väl hygienargumentet eftersom viljan att använda trosor/kallingar handlar om att vilja slippa tvätta cykelbyxorna.
Jag antar att Crafts underkläder för cykling är riktade till de som cyklar utan specifika cykelbyxor.
Underkläder under cyke