Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPå två hjul 08
You need to log in to create posts and topics.

Personligt så har jag lättare att nå max när jag är bättre tränad och alla kapillärer är vakna. Vid denna tid på året så syrar benen för tidigt och jag brukar ha svårt att bita ihop och klarar det där sista.
Och jag tycker även att det är mycket lättare n

Hej kalle.

"Jag bara undrar hur mycket cykel är de där?"

För lite tycker jag.

"Är det värt att åka på?"

Nej det tycker jag inte. Jag var där i går och jag tycker inte att det var värt att åka ner till Göteborg från Karlstad för så lite cykel som det ä

Mässan i Jönköping cyklar i cirklar runt Tvåhjulsmässan. Om man inte gillar skinnställ och motordrivna tvåhjulsfordon alltså. Tradigt, men så är det.

Kanske en bra beslut av scf trotts allt då eller?? (#)

Skulle SCF:s inblandning underlätta att få det större och mer inriktat på riktiga cyklar som bränner kolhydrater och fläsk istället för bensin, eller är det lika bra att de håller sig utanför?!?! För mig rimmar det sistnämnda illa.

Jag är ny inom cykling

Nej Gary, det är ett helt ruttet beslut från SCF hur man än vänder och vrider på det. Cykeldelen var förvisso liten till ytan jämfört med motorcykeldelen. Men den var välbesökt. Det skulle förvåna mig om man inte slog nytt deltagarrekord i år igen för mäs

På två hjul 2008 är nog en av de minst prisvärda mässorna jag varit på. Under all kritik ur ett cykelperspektiv.(t-)

På ett annat forum jag är med klagade dom över den stora mängden cyklar. :-)Antar att dom var mer intresserade av sådana som har motor.