Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:12Ha ja det skulle åtminstone vara något å se på betryggande avstånd, hjulen hoppandes på rullarna å styren som far från å nosa golvet på vänstersida till högersida. Den där selen kanske skulle komma till pass!
Ha ja det skulle åtminstone vara något å se på betryggande avstånd, hjulen hoppandes på rullarna å styren som far från å nosa golvet på vänstersida till högersida. Den där selen kanske skulle komma till pass!
Quote from Mats Andersson on 8 January 2008, 20:22Eller en madrasserad cell att cykla i 🙂
Eller en madrasserad cell att cykla i 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 14:49I morgon öppnar det.
Torsdag, fredag och söndag kostar det ringa 130 spänn... nån som vet om de menar att en tor/fre/sön-biljett gäller alla dagar eller bara en av dagarna? Jag har för mig att jag misstolkat deras prisinfo förut :(.
I morgon öppnar det.
Torsdag, fredag och söndag kostar det ringa 130 spänn... nån som vet om de menar att en tor/fre/sön-biljett gäller alla dagar eller bara en av dagarna? Jag har för mig att jag misstolkat deras prisinfo förut :(.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 14:51Skulle tro att de menar att biljetten gäller för en dag då lördagsbiljetten kostar 150kr och så mkt skillnad kan det inte skilja i pris.
Skulle tro att de menar att biljetten gäller för en dag då lördagsbiljetten kostar 150kr och så mkt skillnad kan det inte skilja i pris.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 15:21Någon som varit där idag och kan informera om hur fördelningen mellan motordrivna respektive "vanliga" cyklar ser ut?
Någon som varit där idag och kan informera om hur fördelningen mellan motordrivna respektive "vanliga" cyklar ser ut?
Quote from Lotta Lindström on 24 January 2008, 15:40Lustigt, när jag läste om mässan i Aftonbladet idag var det första gången jag reflekterade över att det kunde finnas motordrivna tvåhjulingar där. Jag har liksom tänkt cykel hela tiden. Har nog blivit lite skadad av er cyklister här tror jag. 😀
Lustigt, när jag läste om mässan i Aftonbladet idag var det första gången jag reflekterade över att det kunde finnas motordrivna tvåhjulingar där. Jag har liksom tänkt cykel hela tiden. Har nog blivit lite skadad av er cyklister här tror jag. 😀
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 19:27Tillräckligt mycket cyklar för att det ska va värt inträdet (130 kr) tycker jag även om motordrivet var extreeeemt mycket mer.
Konditionstest, reklamvattenflaskor, mängder av tävlingar ingick i priset.
Tillräckligt mycket cyklar för att det ska va värt inträdet (130 kr) tycker jag även om motordrivet var extreeeemt mycket mer.
Konditionstest, reklamvattenflaskor, mängder av tävlingar ingick i priset.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 24 January 2008, 22:01Det finns som sagt var mycket cykel-porr för alla kategorier cyklister!
Från hybrider och glidar-cyklar, till extremt häftiga racer och MTB!
Sen fanns det tävlingar att vinna cykel och GPSer!
Riktigt trevlig mässa för alla m.a.o!
Ses kanske där!
Det finns som sagt var mycket cykel-porr för alla kategorier cyklister!
Från hybrider och glidar-cyklar, till extremt häftiga racer och MTB!
Sen fanns det tävlingar att vinna cykel och GPSer!
Riktigt trevlig mässa för alla m.a.o!
Ses kanske där!
Quote from Mats Andersson on 25 January 2008, 00:24Min första rapport från mässan innehåller inte en enda riktig cykel. Men en svettig cyklist 🙂
http://www.christerhedberg.se/2008/01/25/maxpulstest-bland-olmagar-och-skinnvastar/
Min första rapport från mässan innehåller inte en enda riktig cykel. Men en svettig cyklist 🙂
http://www.christerhedberg.se/2008/01/25/maxpulstest-bland-olmagar-och-skinnvastar/
Quote from Torbjörn Karlsson on 25 January 2008, 09:12Christer kul rapport och grattis till bra värden! 🙂
Måste iaf få fråga, är ju liksom ingen expert så jag kanske gör mig dum...
Men, du skriver att maxpuslen var två slag högre nu. Jag har trott att man inte kan träna så att den blir högre, bara träna
Christer kul rapport och grattis till bra värden! 🙂
Måste iaf få fråga, är ju liksom ingen expert så jag kanske gör mig dum...
Men, du skriver att maxpuslen var två slag högre nu. Jag har trott att man inte kan träna så att den blir högre, bara träna