Quote from Mats Andersson on 8 January 2008, 08:25http://www.tvshop.com/WMS/Upload/ProductImages/5716/extra_images_SE/4880.jpg
http://www.tvshop.com/WMS/Upload/ProductImages/5716/extra_images_SE/4880.jpg
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 09:39Rasmus: det klippet va ju sjukt coolt ju!
Nu vill jag köpa rullar, ställa de i en dörrpost och börja träna på att cykla med "one leg no hands".
Rasmus: det klippet va ju sjukt coolt ju!
Nu vill jag köpa rullar, ställa de i en dörrpost och börja träna på att cykla med "one leg no hands".
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 09:47Det finns cyklister som cyklar fram, bromsar in och hoppar upp på rullarna med cykeln för att sedan börja köra.
Det finns cyklister som cyklar fram, bromsar in och hoppar upp på rullarna med cykeln för att sedan börja köra.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:01Meeeeeeeeeeeeen!!!! Önska jag hade en hundradel av den balans och säkerhet som såna cyklister har. Varför lärde min mamma mig att ramla på cykel va farligt och varför lyssnade jag på henne?!?
Meeeeeeeeeeeeen!!!! Önska jag hade en hundradel av den balans och säkerhet som såna cyklister har. Varför lärde min mamma mig att ramla på cykel va farligt och varför lyssnade jag på henne?!?
Quote from j sollerman on 8 January 2008, 10:26"Det kanske är bra övning på den fronten också, inomhus är man ju åtminstone inte utsatt för asfalt och biltrafik "
Men du kanske är utsatt av en sambo och de är nog sämre 😉
"Det kanske är bra övning på den fronten också, inomhus är man ju åtminstone inte utsatt för asfalt och biltrafik "
Men du kanske är utsatt av en sambo och de är nog sämre 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:35Kalle! Det är mycket värre! Men med ett vishande ljud kanske jag kommer undan med att smyga mig upp på natten!
Kalle! Det är mycket värre! Men med ett vishande ljud kanske jag kommer undan med att smyga mig upp på natten!
Quote from j sollerman on 8 January 2008, 10:37jag har cyklat på rullar och jag tycker inte de va så tyst så att man kan smyga upp på natten och träna. Men jag måste säga att jag föredrar trainer, för där kan jag trycka på mycket mer i intervaller. Men de handlar väl om träning på rullarna..
jag har cyklat på rullar och jag tycker inte de va så tyst så att man kan smyga upp på natten och träna. Men jag måste säga att jag föredrar trainer, för där kan jag trycka på mycket mer i intervaller. Men de handlar väl om träning på rullarna..
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 11:14Men alltså.. när man cyklar på rullar har man ju ingen fart framåt, och inget som håller cykeln i sidled. Hur håller man sig upprät? Själv brukar jag få sätta i foten när jag stannar cykeln (H)
Men alltså.. när man cyklar på rullar har man ju ingen fart framåt, och inget som håller cykeln i sidled. Hur håller man sig upprät? Själv brukar jag få sätta i foten när jag stannar cykeln (H)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 11:19Gyro!
Gyro!
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 11:21Fysiknörden svarar:
rörelsemängdsmomentsvektornSamma princip som håller en leksakssnurra upprätt när den roterar!
Fysiknörden svarar:
rörelsemängdsmomentsvektorn
Samma princip som håller en leksakssnurra upprätt när den roterar!