Quote from j sollerman on 6 January 2008, 11:42snacka om att fokusera på uppiften!
snacka om att fokusera på uppiften!
Quote from Emma Sjöberg on 7 January 2008, 08:13VA??!! Kör du på en Trek Christer?? Åh på rullar... är inte det svårt??
VA??!! Kör du på en Trek Christer?? Åh på rullar... är inte det svårt??
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 08:49Vad är felet med Trek nu då? (#)
Vad är felet med Trek nu då? (#)
Quote from Emma Sjöberg on 7 January 2008, 08:56Opop.. Har inte sagt att något är fel med TREK!! Trodde bara C var helt förlorad i en Isaak jag...
Opop.. Har inte sagt att något är fel med TREK!! Trodde bara C var helt förlorad i en Isaak jag...
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 08:56Alltså, bilden är från januari 2006. Saker har hänt sen dess...
Alltså, bilden är från januari 2006. Saker har hänt sen dess...
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 08:59Silvia! 😉 Ja jag vet varken av eller till om märken och modeller. Men köper jag ny hoj 2008 blir av återförsäljar/tillgänglighetsskäl en Trek.
Silvia! 😉 Ja jag vet varken av eller till om märken och modeller. Men köper jag ny hoj 2008 blir av återförsäljar/tillgänglighetsskäl en Trek.
Quote from Mats Andersson on 7 January 2008, 18:48Det stod en Trek i montern så då körde jag på Trek 🙂
Rullar är svårt som tusan. Om man tänker på att man kör på rullar alltså. Glömmer man bort det är det busenkelt. Och fantastiskt kul.
Det stod en Trek i montern så då körde jag på Trek 🙂
Rullar är svårt som tusan. Om man tänker på att man kör på rullar alltså. Glömmer man bort det är det busenkelt. Och fantastiskt kul.
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 20:52hur mycket låter det?
hur mycket låter det?
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 20:53Rullar låter inte så mycket. Ett vinande, men inget direkt dån som av en trainer...
Fast det dunsar en del när du ramlar av de första femtielva gångerna...! 😉
Skojar bara...
Rullar låter inte så mycket. Ett vinande, men inget direkt dån som av en trainer...
Fast det dunsar en del när du ramlar av de första femtielva gångerna...! 😉
Skojar bara...
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 20:55Kanske satsa på rullar istället för trainer då..? Det verkar ju vara en mindre vetenskap att skaffa en trainer. Inte minst hur stort hål i plånboken som krävs för väga upp inventarievärdet i en trainer kontra att syssla med annan sport eller nöta spinning
Kanske satsa på rullar istället för trainer då..? Det verkar ju vara en mindre vetenskap att skaffa en trainer. Inte minst hur stort hål i plånboken som krävs för väga upp inventarievärdet i en trainer kontra att syssla med annan sport eller nöta spinning