Quote from Mattias Johansson on 7 January 2008, 21:56Var det inte Per som byggde någon sele för att slippa dåna i backen?
Var det inte Per som byggde någon sele för att slippa dåna i backen?
Quote from Mats Andersson on 7 January 2008, 22:15Det där fattar jag inte. Man "dånar" inte i backen. Det enda som händer är att cykeln åker av. Bara att sätta ut foten. Man far ju liksom inte in i väggen framför...
Det där fattar jag inte. Man "dånar" inte i backen. Det enda som händer är att cykeln åker av. Bara att sätta ut foten. Man far ju liksom inte in i väggen framför...
Quote from Fredrik Närenfors on 7 January 2008, 22:34jag tog dotterns gunga och kortade av repen så den hängde under magen på mig när jag låg i bocken. När jag tappade balansen så la jag mig bara ned lite och fick stöd av gungen så jag kunde stabilisera mig igen utan att ramla av.
Gungan satt naturligtvis i
jag tog dotterns gunga och kortade av repen så den hängde under magen på mig när jag låg i bocken. När jag tappade balansen så la jag mig bara ned lite och fick stöd av gungen så jag kunde stabilisera mig igen utan att ramla av.
Gungan satt naturligtvis i
Quote from Mattias Johansson on 7 January 2008, 23:04Christer. Det var bara ett uttryck. Jag har aldrig själv provat rulle....
Christer. Det var bara ett uttryck. Jag har aldrig själv provat rulle....
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 23:21När man är riktigt duktig kan man göra som den här killen...
http://www.youtube.com/watch?v=wME5NTriTco(H)
När man är riktigt duktig kan man göra som den här killen...
(H)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 04:54Nån som vill köpa en orbitrek? Jag är förb.. trött på schabraket och den tar pats.. Billigt, finns i göteborg
Nån som vill köpa en orbitrek? Jag är förb.. trött på schabraket och den tar pats.. Billigt, finns i göteborg
Quote from Emma Sjöberg on 8 January 2008, 05:37Men ni såg blåmärket på benet va???
Men ni såg blåmärket på benet va???
Quote from Mattias Johansson on 8 January 2008, 07:24hmm... nu blev jag faktiskt sugen på det där med rulle...
hmm... nu blev jag faktiskt sugen på det där med rulle...
Quote from Emma Sjöberg on 8 January 2008, 07:42Orbitrek?? Vad är det för cykelmärke??! 😉
Orbitrek?? Vad är det för cykelmärke??! 😉
Quote from Mattias Johansson on 8 January 2008, 08:05Har faktiskt en sådan stående hos mig. Tycker den är helt ok...
Har faktiskt en sådan stående hos mig. Tycker den är helt ok...