Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPåsk planer?
You need to log in to create posts and topics.

Långfredagsfotboll är en tradition som vi har haft nu i över 25 år. kravet är kortbyxor oavsett väderlek. Förr om åren letade vi alltid upp de lerigaste ställena, men nu är vi lite mer bekväma av oss... sen blir det lite bastu och god mat.

Påskafton blir

Cykla långpass på fredag lördag och söndag, även umgås med mina föräldrar och syskon, skulle även ha sprungit nåt mer pass den här veckan fast (jag har fått skavsår det har jag alldrig fått förrut), så jag får se hur det blir med det.
vill önska er alla h

Synd att du bor så långt söderut, Kristoffer, annars kunde vi hittat på nåt!

Påsken blir både ledigt och inte ledigt för min del....har tenta nästa fredag så jag ska försöka få till en del plugg under helgen. Idag ska jag ev. ut och springa, men jag känner att en förkylning ligger o lurar så jag vet inte riktigt om jag borde.... I

Mina planer ändrades lite... för mkt snö och vind... blä, jag vill ha vååååår!!!

Blir spinning i morgon. Idag vette sjutton. Tappade lusten.

Kristoffer,
vi bor i olika små skånska kommuner.. 🙁
men det hade varit en rolig idé.

Det kan ju inte bara vara Stockholmare som
kan göra en FB after-work träff, eller????

Ni är välkomna till HBG!

Jag är på allt som kan tänkas föreslås.....nästan!
Katarina - det är ju bara trettio mil.... 😉

Jag tänkte köra intervaller mellan barerna på Bogrens salonger i Skövde ikväll nu när vädret inte tillåter cykling utomhus. Är det någon som bor i närheten så är det bara att hänga på. Det blir hårda intervaller.

Åker till Åre lördag kväll.
5 dar skidåkning på vertikalen.