Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPåsk planer?
You need to log in to create posts and topics.

Drygt 3 timmar i vattnet. Mmmmmmmm (H:)

hyfsat lugn långfredag.....
polisen slog in dörren till grannen. automatvapen, tre piketer, massa civilare (många snyggingar)
satt hos grannen (en annan granne) och oroade mig för att de skulle spruta tårgas då mina katter va ensamna och jag inte fick gå

Jag har varit på sjukhuset ikväll, det var intressant och rätt hektiskt. Imorgon kväll åker jag hem till urskogen en sväng tror jag, ska fira påsk-lov light 😉

> polisen slog in dörren till grannen. automatvapen, tre piketer, massa civilare (många snyggingar)
satt hos grannen (en annan granne) och oroade mig för att de skulle spruta tårgas då mina katter va ensamna och jag inte fick gå in och hämta dem.

Jisses!

jag va bara orolig för katterna.
men med tanke på att jag hadde suttit vid datorn och lysnat på "brandbilen som försvan" inna jag gav mig ut för att promenera trodde jag att jag misst förståndet när jag kliver ut i trappen och möts av en civilklädd polis

kan medela att kissarna sov obekymrade om omvärlden när jag kom hem. ingen tårgas

Hade inte en lika spännande långfredag som Jessica men har i alla fall åkt pulka med en kompis och hennes dotter på 1,5 år. Hade ingen aning om att det är så jobbigt att dra 10kg barn uppför en pulkabacke på hiskeliga 2 meter. 🙂 Sen byggde vi snögubbe.

har du inte bytt vatten till de där stackars fiskarna ännu? 😉

Har jag pratat om det förut, det har jag glömt. I vilket fall är det 2 veckor sen jag bytte sist.

tycker jag ser både dig och aadu skriva att ni ska göra det varje vecka nästan 😀