Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPåsk planer?
You need to log in to create posts and topics.

Kanske har blivit lite mycket fisksnack senaste tiden. Men så blir det ju om man är akvarienörd. 🙂 Å andra sidan är det ju i trådar som handlar om vad man ska göra i helgen och eftersom jag byter vatten nästan varje helg så...

😀 ja jag skriver ju samma sak varje vecka. jobbar varje lördag om jag inte är sjuk. älskar lördagar.
fiskar är fina. skulle vara kul att ha, men så länge min yngsta dotter (katten mia) är i livet blir det inga. och hon ska bli minns hundra

Du kan ju ha ett akvarium på jobbet. Annars finns det akvarier med heltäckande lock så katterna inte kommer åt fiskarna alternativt ramlar i.

Ge kattorna käk så slipper de fiska!

Sara och Jessica: Jag byter/gör rent akvariet var 4e vecka. Plus att jag häller i ca 1 msk ojodat salt sen. Lock är ju ett måste såklart. Jag har glasskivor på mitt och en lysrörsarmatur ovanpå det. Har akvariet på övervåningen och drar en lååång trädgår

Jessica: Jäklar viket drama igår! Dragna vapen! jösses!

Jag läste Jesper Skibbys bok om sitt liv som människa och proffesionel cyklist under gårdagens skitväder. Jesper hade avverkat sju timmar utomhus på cykel medans jag läste på soffan.

Boken är intressant eftersom han gör upp med sin prestationsångest och

Det har blivit en hel del god mat under påsken och naturligtvis en del träning. Men det bästa av allt är en ny racer som jag köpte i går 😀

Vad hänger du här efter? Ut med dig och cykla!

Ska hämta cykeln på tisdag....fick nöja mig med lite motionscykel på gymmet idag:-(