Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPåsk planer?
You need to log in to create posts and topics.

Då kan du lika bra hänga här!

Igår jobbade jag och degade sedan heeeela kvällen. Idag har kag varit ute o sprungit lite drygt 23 kilometer i solen 😀

Kom hem från St Anton igår efter en veckas skidåkning i hur mycket lössnö som helst, snöade ca: 1,5 m medans vi var där, så nåt påskfirande har det väl inte blivit. Får väl försöka komma ut på lite löpträning imorgon då Göteborgsvarvet närmar sig med stor

Här i Åre är liftköerna absolut överkomliga. Inte alls som befarat. Bor mitt i stan 100 m från kabinbanan. Känns härligt lyxigt.
Tyvärr vurpade dottern första dagen, igår, och bröt tummen, så det blev många timmar på sjukan. Men de är proffsiga och det va

Hur fungerar det med gipset i bubbelpoolen?

Plastpåse, armen ovanför vattnet och inte alltför länge så det blir kondens. Men typ 10 minuter skulle gå alldeles utmärkt enligt tjejen som gipsade henne.

Jaha, då var påsken över och tur är väl det. Som vanligt aldeles för mycket påskgodis och lite för lite mat. Dock så blev det rejält med mat idag. Löjromstoast, mammas lammstek + potatisgratäng och avslutningsvis grillade äpplen och vaniljkräm.
Nu sitter

Stefan: Ordnade inte Mamma lammkött till dig?

Snålblåsten i Soliga södern har inte varit speciellt inbjudande till cykelträning denna helgen så det fick bli lite vapenvård istället medans snön har yrt runt husknuten.

<Men de är proffsiga och det var dagens tredje tumskena de lade på.

Jo, man borde väl kunna utbilda sig till ortoped på bara en säsong i skidorten. Undrar hur många kg gips det går åt på en vinter. 🙂

David < Hmm, en mamma som raggar "lammkött" till sin son.....hmm. Nja, jag raggar nog hellre själv (#) Blir mer spännande så 😀