Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPåsk planer?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har varit i Italien och cyklat i påsk! Helt galet sjukt va vackert det kan vara! Hade såklart darlingen med mig! å 89 andra glada goa cykeltokar! Fy faan va livet kan vara underbart i bland...
(L)

Wow Silva, din påsk slår högst hittills 😀

Ja till nästa påsk har jag beställt sol och värme (H) (V)

Sol och värme nä tack. Hellre sol, kyla och ingen vind så man kan knata upp på nån topp och få några goa svängar ner:-)

Håller med dig Tobias! Jag hoppas på samma väder nästa påsk åxå, har varit 11 dagar i Åre och kört utför och längd. Några dagar var helt makalöst bra väder, några sådär men aldrig riktigt uselt bara lite lagom dåligt så att man verkligen uppskattar klarbl

Ja en snöig påsk med stighudar uppför och puder nerför är sannerligen inte fel,, helst runt Sunnmöre eller annat trevligt ställe där pudret ligger djupt

Silva: Jag är AVIS!!! Men kul att du haft det bra!

I urskogen var det soligt och fint, kallt om mornarna men fint sedan på dagarna 🙂 Löpning i solen var väl påskens höjpunkt, tillsammans med mammas sill!

"Jo, man borde väl kunna utbilda sig till ortoped på bara en säsong i skidorten. Undrar hur många kg gips det går åt på en vinter. "

De lägger ungefär 500-600 gips på sjukstugan under en vintersäsong i Åre.

> Hade såklart darlingen med mig! å 89 andra glada goa cykeltokar! Fy faan va livet kan vara underbart i bland...

Darlingen? Singularis? Jag trodde att du hade två nuförtiden... 😉

Jamen alltså.. det finns många darlingar i mitt liv... Jag har ett stort hjärta! (L)