Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPåsk planer?
You need to log in to create posts and topics.

År i Åre nu och har varit här i en vecka, drar mig hemmåt på Tisdag kväll. Kan bara säga att vädret just nu är helt fantastiskt (H)

Har kört utför i fem dagar innan folkanstormningen började igår. Var helt suveränt, köade max 15 min/ dag och vissa dagar

Hur långa köer tror du jag har att se fram emot? Bor 100 m från bergbanan så där påbörjar vi varje morgon. Kanske efter lunch också.

Börja köa bakerst i kön på svenskt maner.

Åker till Prag på i morgon bitti. Sen firar jag påsken och ett par dagar till där. Skall bli skönt att komma bort, även om vädret tyvärr är samma där som i Helsingborg.

Btw, det låter bra med en träff även i södra delen av Sverige. Men ni kan väl vänta tills jag kommer hem igen. 😉

Ja, eftersom vi är så få från mina trakter, så får jag väl ta cykeln söderut...

Per: Vm 8:an öppnade vid 11.30 idag pga blåsten men det verkar varit ganska lugnt med folk ändå. De kanske räds väder och vind 🙂
Såg i backen i Duved att det var betydligt mer folk än tidigare i veckan så nog börjar det att fylla på.

Sitter i Sälen i en husvagn med tre andra människor (familj), en hund och två katter. Och jag har spenderarbrallorna på.

Ja något specielt för påsk blir det inte.
Det blir som valigt här cykla sitter på mallorca hra kört en veckan nu och snart börjar vecka 2.

Jag bara njuter av några extra lediga dagar. Ska ha kalas i morgon så mycket av dagen idag har bestått av förberedelser inför det. Har inte varit ute mycket idag, det är ju iskallt...