Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPacklista (brutto) Vättern
You need to log in to create posts and topics.

Per, sorry jag glömde!

Vi kan nöja oss med ära och berömmelse! 😉

Ge honom en prottedrink så blir han nog nöjd, Tobbe 😉

Klart nyttigare än en vinare. Tack Cia 🙂

Tillbaka till packlistan ??
Här är några bidrag baserat på egna misstag under åren.

-Byt inte däck och slang kvällen innan, utan några dagar innan !
-Fixa inte med växlarna kvällen innan. Det blir antagligen inte bättre än tidigare.
-Kolla att hjulen sit

inte för att jag har bytt punka så många gånger men jag använder plast och det känns inte som att dom en har varit nära att ge med sig. och med metall känns det so matt det är mer risk för det är nog lättare att skada både däck och slang. men alla har vi

äh ta på kläder och fyll fickorna med det som behövs, två vattenflaskor och cykel.. resten får meningen med livet ordna :-).

Och cykeldator + pulsklocka om man har svårt att hålla ordning på kroppen utan sånt ...

Missing link alternativt kedjenit.

Inte för att jag någonsin skulle ta med det, men om du har ju med dig ekernyckel så ...

Tack Jonas, jag är på banan igen, det kanske inte är så värst komplicerad egentligen...! Nu tar jag en lååååång sväng runt Sigtuna/Arlanda/Upp-Väsby i detta underbara väder - hurra för ledig tid. Knapp någon vind, jämfört med två x motvind i går....

Förstår dig precis! Håll på att ställa in när jag såg packlistan. Känns dock bättre när man läst vidare i listan. Inget att stressa upp sig för alltså. Ja idag är det rena drömvädret gentemot dagarna som varit. Vilar idag men kör mellanrunda imorgon. God

Ja, jag började fundera på hur jag skulle få med mig allt på cykeln och funderade ännu mer på om jag skulle lyckas få rull på den över huvudtaget med all denna packning.

Nej, jag kör nog minimal packning och litar på god tur. Och gott väder 🙂