Quote from Guest on 19 March 2010, 11:28Jag försöker skissa ihop en packlista för helgen i Täby.
Vad har jag glömt? 🙂Löparskor (flera par)
Damasker
Strumpor (flera par)
Tights
Vintertights
Underställströjor
Överdragsbyxor (när tempot sjunker)
Tjockare jacka (när tempot sjunker)
Regnkläder
S
Jag försöker skissa ihop en packlista för helgen i Täby.
Vad har jag glömt? 🙂
Löparskor (flera par)
Damasker
Strumpor (flera par)
Tights
Vintertights
Underställströjor
Överdragsbyxor (när tempot sjunker)
Tjockare jacka (när tempot sjunker)
Regnkläder
S
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:38En liten extrahandduk tillsammans med Compeeden, kanske? Jag har försökt byta Compeed mitt i ett lopp, men de fastnar inte på blöta fötter.
"Vattentät påse till mobilen". Smart. Jag dränkte min i Täby i fjol så att den aldrig vaknade mer.
En liten extrahandduk tillsammans med Compeeden, kanske? Jag har försökt byta Compeed mitt i ett lopp, men de fastnar inte på blöta fötter.
"Vattentät påse till mobilen". Smart. Jag dränkte min i Täby i fjol så att den aldrig vaknade mer.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:43Detaljer, men... Sportslick sitter bättre än vaselin
Detaljer, men... Sportslick sitter bättre än vaselin
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 12:33Håller med om vasselin kontra sportslick. Åtminstone i stark värme försvinner vasselin snabbt och förlorar sin verkan.
Compeed kommer att finnas vid TEC via sponsor. Viktigt att ha torrt när man sätter på Compeed. Hushållspapp kommer att finns vid kontr
Håller med om vasselin kontra sportslick. Åtminstone i stark värme försvinner vasselin snabbt och förlorar sin verkan.
Compeed kommer att finnas vid TEC via sponsor. Viktigt att ha torrt när man sätter på Compeed. Hushållspapp kommer att finns vid kontr
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 12:38Vantar.
Handvattenflaska att springa med.Lycka till 🙂
Vantar.
Handvattenflaska att springa med.
Lycka till 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 19 March 2010, 15:40Tack, kompletterar listan i första inlägget.
Sportslick, vart hittar man det?
Tack, kompletterar listan i första inlägget.
Sportslick, vart hittar man det?
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2010, 16:01http://shop.textalk.se/se/article.php?id=1559&art=1470828
Kungsholms kyrkoplan i stockholm...
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=1559&art=1470828
Kungsholms kyrkoplan i stockholm...
Quote from Christer Heinbäck on 19 March 2010, 18:44Tack! Ska nog prova den istället. 🙂
Tack! Ska nog prova den istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:21Energi GEL ?
Energi GEL ?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:23Energi.
Mat?
Energi.
Mat?