Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 14:51Bra grejor som ni nämner. En värdefull tråd att bevaka så man inte missar ngt bra!
Är det någon som kommer att springa med ryggsäck eller är det bara onödig vikt då man varvar kontrollen regelbundet?
Jag håller med Mikael. Byter också ut sport BH, men
Bra grejor som ni nämner. En värdefull tråd att bevaka så man inte missar ngt bra!
Är det någon som kommer att springa med ryggsäck eller är det bara onödig vikt då man varvar kontrollen regelbundet?
Jag håller med Mikael. Byter också ut sport BH, men
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 23:12Damasker = Dirty Girl Gaiters!
Ung. två veckor leveranstid
Damasker = Dirty Girl Gaiters!
Ung. två veckor leveranstid
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 16:40Varvet är 10 km...bär inte med dig mer än att du klarar dig ett varv.
Varvet är 10 km...bär inte med dig mer än att du klarar dig ett varv.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 16:52Jag känner att den där packlistan funkar ungefär lika bra för en funktionär 🙂
Jag känner att den där packlistan funkar ungefär lika bra för en funktionär 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:11Sant att 10 km inte motiverar rygga. Jag kommer nog bara ha vätskebälte och lite förnödenheter i R90-fickorna.
Vad gäller damasker - dirty girls ser verkligen lockande ut men jag är allergisk mot postorder. Finns det ingen affär här i omnejden där man ka
Sant att 10 km inte motiverar rygga. Jag kommer nog bara ha vätskebälte och lite förnödenheter i R90-fickorna.
Vad gäller damasker - dirty girls ser verkligen lockande ut men jag är allergisk mot postorder. Finns det ingen affär här i omnejden där man ka
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:30Du menar väl på damaskerna, hoppas jag:-)
Du menar väl på damaskerna, hoppas jag:-)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:41Mja, om jag får en chans att vara tvetydig så tar jag den. Men OK då, damasker till salu inom Storstockholmsområdet, någon?
Mja, om jag får en chans att vara tvetydig så tar jag den. Men OK då, damasker till salu inom Storstockholmsområdet, någon?
Quote from Christer Heinbäck on 22 March 2010, 08:05Jag köpte mina på Runners. Inte så snygga som de i glada färger men bra och funktionella! (t+)
Jag köpte mina på Runners. Inte så snygga som de i glada färger men bra och funktionella! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 08:08Inov-8 damasker? Köpte ett par på RS inför KUL-helgen. Dom höll 8 resp. 25 km. Aldrig mer.
Inov-8 damasker? Köpte ett par på RS inför KUL-helgen. Dom höll 8 resp. 25 km. Aldrig mer.
Quote from Christer Heinbäck on 22 March 2010, 08:19Vet inte vilket märke det är men de kostade 200:- och jag har använt dom ett par träningsrundor samt ett 6-timmars och än fungerar de fint.
Vet inte vilket märke det är men de kostade 200:- och jag har använt dom ett par träningsrundor samt ett 6-timmars och än fungerar de fint.