Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPackning TEC
You need to log in to create posts and topics.

Jag beställde nyss damasken RaceReady som Janne tipsade om. Jag förbereder mig på värsta tänkbara förhållanden och blir det bättre så ser jag det som ren bonus!

Puffar upp den här tråden lite nu inför stundande äventyr (H)

Mina inov-8 gaiters höll runt 80 km, men funkar även utan gummiremen. Annars har Icebugs rejäla damasker, har funkat hela vintern. Grymt inspirerande tråd. Bara 7 dagar kvar. Pepp pepp;)

liniment och leukoplast är mina räddare. tejpa i förebyggande syfte för att undvika tryckskador och skav.

och träna tejpning av blåsor på tår, räddade mig på en långmarsch på hårt underlag.

gott godis att se fram emot är också en höjdare, typ ett par d

Tack sandra det är så skönt att luta tänkandet mot andras tankar och erfarenheter.

MATEN har jag nästan tänkt klart kring!
Farten och tidsplanen nästan klar!

Hjälp!!!!!! HUR SKA DETTA GÅ?

Det brukar gå exakt enligt planering, drygt halva loppet. Sedan vet man aldrig. 😉

Då kan man tänka på Ike Eisenhowers förberedelser inför D-dagen (invasionen i Normandie 6 juni 1944). "Vi tog med i planeringen att alla våra planer skulle kunna misslyckas. Så när de gjorde det så hade vi alltså tagit in också det alternativet i planerin

*raderat pga dubbelpost*

Sandra & co, glöm inte den obligatoriska räddningsfilten om ni ska springa längre än 50 miles! Jag gick och köpte en idag, just in case (jag är anmäld till 50 miles och har inte planerat att springa längre, men man vet ju aldrig).

Edit: Även reflexer är

Tack Karin! 🙂 Jag lägger till det i översta inlägget!