Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:39Dagens filttips: Jag letade och pysslade länge förra året för att få tag på en filt... Till sist visade det sig att dom finns på apoteket, på nästan alla ställen jag hade farit runt till hade jag gått förbi ett apotek....
Dagens filttips: Jag letade och pysslade länge förra året för att få tag på en filt... Till sist visade det sig att dom finns på apoteket, på nästan alla ställen jag hade farit runt till hade jag gått förbi ett apotek....
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:46Kolla annars in: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=158312795 och ring till närmsta butik för att se att de finns på hyllan.
Kolla annars in: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=158312795 och ring till närmsta butik för att se att de finns på hyllan.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:31Jupp det var just "slut" som bland annat drabbade mig förra året.
Jupp det var just "slut" som bland annat drabbade mig förra året.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:08Har läst o beundrat! Kul att få stå påstartlinjen i ett lopp där de flesta ska springa 3x den distans man själv ger sig på : D. Ni e grymma!
Har läst o beundrat! Kul att få stå påstartlinjen i ett lopp där de flesta ska springa 3x den distans man själv ger sig på : D. Ni e grymma!
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 15:35Öronproppar kan vara bra att ha med sig om man tillbringar natten innan TEC på exempelvis ett lyhört hotell och vill öka sina chanser att starta utvilad. 🙂
Öronproppar kan vara bra att ha med sig om man tillbringar natten innan TEC på exempelvis ett lyhört hotell och vill öka sina chanser att starta utvilad. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:01MP3 står det. Skulle även bunkra upp med reservlurar. Så irriterande när de går sönder mitt i natten efter 70 km. Har man stora lurar så värmer de oxå.
5 dagar kvar. PEPP, PEPP PEPP;)
MP3 står det. Skulle även bunkra upp med reservlurar. Så irriterande när de går sönder mitt i natten efter 70 km. Har man stora lurar så värmer de oxå.
5 dagar kvar. PEPP, PEPP PEPP;)
Quote from Lars Breström on 4 April 2011, 17:10En flaska rödvin till fredagen?
En flaska rödvin till fredagen?
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:15Liniment och kompressionsstrumpor till efter loppet?
Liniment och kompressionsstrumpor till efter loppet?
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 18:04Sovsäck och kudde så jag kan sova efter loppet och sedan ta bilen hem (funkade bra förra året).
Sovsäck och kudde så jag kan sova efter loppet och sedan ta bilen hem (funkade bra förra året).
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:21Rörande MP3:
Vi avråder starkt från utrustning som distraherar eller stör löparens förmåga att uppfatta omgivningen, dels av säkerhetsskäl och dels av hänsyn mot andra löpare och allmänheten.
Vi avråder från att användningen av MP3 men vi har ingen ex
Rörande MP3:
Vi avråder starkt från utrustning som distraherar eller stör löparens förmåga att uppfatta omgivningen, dels av säkerhetsskäl och dels av hänsyn mot andra löpare och allmänheten.
Vi avråder från att användningen av MP3 men vi har ingen ex