Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPackning TEC
You need to log in to create posts and topics.

Dagens filttips: Jag letade och pysslade länge förra året för att få tag på en filt... Till sist visade det sig att dom finns på apoteket, på nästan alla ställen jag hade farit runt till hade jag gått förbi ett apotek....

Kolla annars in: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=158312795 och ring till närmsta butik för att se att de finns på hyllan.

Jupp det var just "slut" som bland annat drabbade mig förra året.

Har läst o beundrat! Kul att få stå påstartlinjen i ett lopp där de flesta ska springa 3x den distans man själv ger sig på : D. Ni e grymma!

Öronproppar kan vara bra att ha med sig om man tillbringar natten innan TEC på exempelvis ett lyhört hotell och vill öka sina chanser att starta utvilad. 🙂

MP3 står det. Skulle även bunkra upp med reservlurar. Så irriterande när de går sönder mitt i natten efter 70 km. Har man stora lurar så värmer de oxå.

5 dagar kvar. PEPP, PEPP PEPP;)

En flaska rödvin till fredagen?

Liniment och kompressionsstrumpor till efter loppet?

Sovsäck och kudde så jag kan sova efter loppet och sedan ta bilen hem (funkade bra förra året).

Rörande MP3:

Vi avråder starkt från utrustning som distraherar eller stör löparens förmåga att uppfatta omgivningen, dels av säkerhetsskäl och dels av hänsyn mot andra löpare och allmänheten.

Vi avråder från att användningen av MP3 men vi har ingen ex