Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 09:08Jag har två typer av damasker.
- Den ena är Dirty Girls. Lätt att ta på och av och stör inte om man vill knyta om skorna.
- Den andra är RaceReadys som har snöre under foten. Slitstark och kaftfullare om det är riktigt lerigt, blött och smutsigt. men
Jag har två typer av damasker.
- Den ena är Dirty Girls. Lätt att ta på och av och stör inte om man vill knyta om skorna.
- Den andra är RaceReadys som har snöre under foten. Slitstark och kaftfullare om det är riktigt lerigt, blött och smutsigt. men
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 11:11"Inov-8 damasker? Köpte ett par på RS inför KUL-helgen. Dom höll 8 resp. 25 km. Aldrig mer. "
Mina höll första varvet på skövde 6h, men lite silvertejp fixade biffen!
Var det snöret under foten som gick på dina?
"Inov-8 damasker? Köpte ett par på RS inför KUL-helgen. Dom höll 8 resp. 25 km. Aldrig mer. "
Mina höll första varvet på skövde 6h, men lite silvertejp fixade biffen!
Var det snöret under foten som gick på dina?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 11:20Synd att kalla det snöre, plastrem är närmare sanningen. Den var så hårt spänd och så tunn att den nöttes av inom ett par mil
Synd att kalla det snöre, plastrem är närmare sanningen. Den var så hårt spänd och så tunn att den nöttes av inom ett par mil
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 12:51Peter, jag tog bort mina och satte dit ett kraftigare istället. har funkat bra sen dess..
Peter, jag tog bort mina och satte dit ett kraftigare istället. har funkat bra sen dess..
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:37Nu är det inte länge kvar. Vad kul vi ska ha! 😀
Nu är det inte länge kvar. Vad kul vi ska ha! 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:53Och vad länge vi ska ha kul!
Och vad länge vi ska ha kul!
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:19Särskilt funkisarna.
Särskilt funkisarna.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 21:27Hu, vad kort det är kvar
Hu, vad kort det är kvar
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 21:32ja, nu är det ruggigt kort tid kvar. Vad skoj det ska bli!
ja, nu är det ruggigt kort tid kvar. Vad skoj det ska bli!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:27Härligt att det snöat hela natten i Täby!!
Härligt att det snöat hela natten i Täby!!