Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:29Nagelklippare för ev. skavande nagelkanter.
Liten sax för klippning av blåsor.
Liten flaska desinfektionsmedel för samma ändamål.
Leukoplast el. likn. i förebyggande syfte.
Något att linda knäna med i d:o syfte.Gärna flera par skor att byta om med ifall
Nagelklippare för ev. skavande nagelkanter.
Liten sax för klippning av blåsor.
Liten flaska desinfektionsmedel för samma ändamål.
Leukoplast el. likn. i förebyggande syfte.
Något att linda knäna med i d:o syfte.
Gärna flera par skor att byta om med ifall
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:31Herr S: Din lista skulle jag ha haft nytta av inför 24-timmars i Esbo.
Istället fick jag lov att klippa och plåstra och decinficera blåsorna först där hemma ...
Herr S: Din lista skulle jag ha haft nytta av inför 24-timmars i Esbo.
Istället fick jag lov att klippa och plåstra och decinficera blåsorna först där hemma ...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:33Nästa gång kan du få låna av mig!
Nästa gång kan du få låna av mig!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:35Eller mig.
Compeed dock.
Eller mig.
Compeed dock.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 19:40Står redan på listan. Men kryckorna kanske du lånar ut vid behov:-)...
Även i TEC? Om det inte är för kort för dig.
Står redan på listan. Men kryckorna kanske du lånar ut vid behov:-)...
Även i TEC? Om det inte är för kort för dig.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:02Vill du ha mig att rodna.
Vill du ha mig att rodna.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:14Bra kom ihåg-lista Sandra. Jag byter nog ut sport-BH:arna mot kanelbullar.
Bra kom ihåg-lista Sandra. Jag byter nog ut sport-BH:arna mot kanelbullar.
Quote from Stefan Kinberg on 20 March 2010, 10:01Ryms allt det där i "lilla" ryggsäcken?
Ryms allt det där i "lilla" ryggsäcken?
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 13:48Paraply kanske?
Vad säger K-G?
Paraply kanske?
Vad säger K-G?
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 14:34Paraply är ett jättebra tips. Peter, jag kommer ihåg SUM-promenaden där ditt paraply funkade bättre än våra regnponchos.
Vad gäller packning i rygga så hara jag en liten OMM. Trots att den endast är på 10 liter så får där plats en blåsa med 2 l vatten, e
Paraply är ett jättebra tips. Peter, jag kommer ihåg SUM-promenaden där ditt paraply funkade bättre än våra regnponchos.
Vad gäller packning i rygga så hara jag en liten OMM. Trots att den endast är på 10 liter så får där plats en blåsa med 2 l vatten, e