Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:45Klokt Jan. Ljudet av naturen slår alltid högre än musik. Tack för säkerhetsaspekten.
Klokt Jan. Ljudet av naturen slår alltid högre än musik. Tack för säkerhetsaspekten.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 12:44"MP3 står det. Skulle även bunkra upp med reservlurar. Så irriterande när de går sönder mitt i natten efter 70 km. Har man stora lurar så värmer de oxå. "
Eller extra MP3 spelare.. min gick sönder när jag behövde den som mest på TEC förra året när natten
"MP3 står det. Skulle även bunkra upp med reservlurar. Så irriterande när de går sönder mitt i natten efter 70 km. Har man stora lurar så värmer de oxå. "
Eller extra MP3 spelare.. min gick sönder när jag behövde den som mest på TEC förra året när natten
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:06Det är därför vi inte går ut med ett specifikt förbud mot "verktyget" utan mer "attackerar" orsakerna till varför ett förbud kunna vara aktuellt.
Det är därför vi inte går ut med ett specifikt förbud mot "verktyget" utan mer "attackerar" orsakerna till varför ett förbud kunna vara aktuellt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 16:13Vad bra med en lista, satt just och gjorde en egen. När det gäller regn tänkte jag köra på att man lik förbannat blir dyngsur och köra ullunderställ och tights och hoppas man håller värmen, men man borde kanske kanske ha ett regnställ ändå?
En grej som k
Vad bra med en lista, satt just och gjorde en egen. När det gäller regn tänkte jag köra på att man lik förbannat blir dyngsur och köra ullunderställ och tights och hoppas man håller värmen, men man borde kanske kanske ha ett regnställ ändå?
En grej som k
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 16:19Varför byta underkläder? Låter onödigt.
En fråga är om mobil i plastpåse verkligen är en bra idé. Kommer det inte istället att bli kondens? Åtminstone för telefoner som håller sig lagom ljumna.
En sorts ostduk eller liknande att linda in den stackaren i
Varför byta underkläder? Låter onödigt.
En fråga är om mobil i plastpåse verkligen är en bra idé. Kommer det inte istället att bli kondens? Åtminstone för telefoner som håller sig lagom ljumna.
En sorts ostduk eller liknande att linda in den stackaren i
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 16:31Eller så köper man en skitbillig kontantkortstelefon på närmaste teknikvaruhus och tar risken med kondens etc, eftersom telefonen inte är värd något och skonar den fina vardagtelefonen.
Eller så köper man en skitbillig kontantkortstelefon på närmaste teknikvaruhus och tar risken med kondens etc, eftersom telefonen inte är värd något och skonar den fina vardagtelefonen.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 16:38Efter att ha svettats ihjäl två mobiltelefoner så har jag alltid min i en ziploc-plastpåse. Det funkar bra. Det blir ingen kondens att tala om.
Vad gäller klädombyten så tror jag att om man springer 75 eller 100 miles så kan man åtminstone vara förberedd
Efter att ha svettats ihjäl två mobiltelefoner så har jag alltid min i en ziploc-plastpåse. Det funkar bra. Det blir ingen kondens att tala om.
Vad gäller klädombyten så tror jag att om man springer 75 eller 100 miles så kan man åtminstone vara förberedd
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:07Ohh. Jag räds känslan att gå in i duschen och sedan tycka det är varmt och mysigt där. 🙂
Ohh. Jag räds känslan att gå in i duschen och sedan tycka det är varmt och mysigt där. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:41Ojdå. Jag kommer nog vilja lyssna på min iphone under någon mil eller så, men har alltid låg volym om jag springer nära trafik.
Förstår helt klart säkerhetsaspekten. Bra tänkt!
Ojdå. Jag kommer nog vilja lyssna på min iphone under någon mil eller så, men har alltid låg volym om jag springer nära trafik.
Förstår helt klart säkerhetsaspekten. Bra tänkt!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 20:27Kan komma på flera skäl att byta kalsonger, det ena mindre glamoröst än det andra. Man kan t ex få skavsår eller skita på sig.
Kan komma på flera skäl att byta kalsonger, det ena mindre glamoröst än det andra. Man kan t ex få skavsår eller skita på sig.