Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 07:42Bernt, kör trippla ifall du plurrar på TEC 😉
Bernt, kör trippla ifall du plurrar på TEC 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 08:10Jag hade min oskyddade telefon i shortsens innerficka, närmast kroppen, i förrfjol. Efter målgång höll den nästan en kvart, och efter ett par dagars torkning fungerade mer än hälften av tangenterna. Rätt hyfsat!
I år blir det plastpåse runt mobilen.
Jag hade min oskyddade telefon i shortsens innerficka, närmast kroppen, i förrfjol. Efter målgång höll den nästan en kvart, och efter ett par dagars torkning fungerade mer än hälften av tangenterna. Rätt hyfsat!
I år blir det plastpåse runt mobilen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 08:14Ta med lite toapapper i påsen så förblir mobilen torr.
Ta med lite toapapper i påsen så förblir mobilen torr.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 08:38Jag har aldrig plastpåsat telefonen, men inser att jag nog har haft lite tur, det är ju lätt gjort så det får bli så i år.
Jag har aldrig plastpåsat telefonen, men inser att jag nog har haft lite tur, det är ju lätt gjort så det får bli så i år.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 08:54Måste vara lite beroende vad man har för telefon också.
Jag har aldrig problem med min och behöver inga plastpåsar 🙂
Men sen kan jag "bara" ringa på den också.
Måste vara lite beroende vad man har för telefon också.
Jag har aldrig problem med min och behöver inga plastpåsar 🙂
Men sen kan jag "bara" ringa på den också.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:29Nåt man ska undvika är tomatpuré, jag har dräpt två mobiler i detta, men det bör vara relativt lätt att klara sig undan på TEC.
Nåt man ska undvika är tomatpuré, jag har dräpt två mobiler i detta, men det bör vara relativt lätt att klara sig undan på TEC.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 11:09I mitt fall så har jag en smartphone som genererar mycket värme. Då är kondens mer en garant än en risk.
Jag kommer antagligen köra min min gamla dumsonyericsson dock.
I mitt fall så har jag en smartphone som genererar mycket värme. Då är kondens mer en garant än en risk.
Jag kommer antagligen köra min min gamla dumsonyericsson dock.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:09Jag kommer använda min jobbtelefon. Den har många fördelar framför min iPhone i såna här situationer men det bästa av allt - blir den obrukbar pga olycka så får jag en ny av jobbet (det har jag redan erfarit en gång...) 😀
Jag kommer använda min jobbtelefon. Den har många fördelar framför min iPhone i såna här situationer men det bästa av allt - blir den obrukbar pga olycka så får jag en ny av jobbet (det har jag redan erfarit en gång...) 😀
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 21:32Min egen packlista ser lite annorlunda ut:
13st Fotogenlyktor
Fotogen (tratt för påfyllning)
2st 5l termosar
2st 1l termosar
1st bår
2st eldtunnor
yxa
knivMm var det inget mera...
Jo löparkläder! skulle ju springa lite först 🙂
Handduk och ombyte till
Min egen packlista ser lite annorlunda ut:
13st Fotogenlyktor
Fotogen (tratt för påfyllning)
2st 5l termosar
2st 1l termosar
1st bår
2st eldtunnor
yxa
kniv
Mm var det inget mera...
Jo löparkläder! skulle ju springa lite först 🙂
Handduk och ombyte till
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 22:10Du vet om att det finns omkädningsrum du behöver inte bygga ett...
Du vet om att det finns omkädningsrum du behöver inte bygga ett...