Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 10:34Linus, är det en sadelstolpe i karbon du har där? Låter som en ganska bra lösning i mina öron. Förstår att många är allergiska mot pakethållare på racercyklar, men dom cyklar väl inte heller 80+ km/dag med ryggsäck 😉
Man ska nog sätta den nära ramen i
Linus, är det en sadelstolpe i karbon du har där? Låter som en ganska bra lösning i mina öron. Förstår att många är allergiska mot pakethållare på racercyklar, men dom cyklar väl inte heller 80+ km/dag med ryggsäck 😉
Man ska nog sätta den nära ramen i
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 12:21Nu vet jag inte dina förutsättningar men med vpn mot datorn på jobbet kan man jobba "anywhere"... Dvs, ställ upp en på jobbet och lämna laptopen hemma
Nu vet jag inte dina förutsättningar men med vpn mot datorn på jobbet kan man jobba "anywhere"... Dvs, ställ upp en på jobbet och lämna laptopen hemma
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 12:33Köp en rejäl sadelväska( Carradice) så slipper du vikten på ryggen.
Köp en rejäl sadelväska( Carradice) så slipper du vikten på ryggen.
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 21:30Per: nej, det är inte sadelstolpe i karbon. Alu tror jag.
Per: nej, det är inte sadelstolpe i karbon. Alu tror jag.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 12:07Bry dig inte om vad folk skriver. Många här förstår inte att andra människor har andra behov än de själva.
Sätt på en traditionel pakethållare med klämmor. Det har jag själv kört med i 2 år.
Finns lättvikts.
Bry dig inte om vad folk skriver. Många här förstår inte att andra människor har andra behov än de själva.
Sätt på en traditionel pakethållare med klämmor. Det har jag själv kört med i 2 år.
Finns lättvikts.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 12:10Då är det dumt att ställa frågor i forumet.
Då är det dumt att ställa frågor i forumet.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 14:33Fördelen med den lösning jag har och nämnde ovan är att datorväskan (och därigenom datorn) sitter stenhårt fast i pakethållaren. Jag kör lätt kullerstensgator i 35-40 km/h utan att behöva vara rädd att datorn lossnar.
Fördelen med den lösning jag har och nämnde ovan är att datorväskan (och därigenom datorn) sitter stenhårt fast i pakethållaren. Jag kör lätt kullerstensgator i 35-40 km/h utan att behöva vara rädd att datorn lossnar.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 22:3035-40 km på kullerstensgator låter vådligt varesig man har dator på pakethållaren eller ej! Inget att rekommendera med en racer!
35-40 km på kullerstensgator låter vådligt varesig man har dator på pakethållaren eller ej! Inget att rekommendera med en racer!
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 13:29Jaså, varför inte? Min Specialized Roubaix funkar finfint i det sammanhanget. Med datorväska bakpå.
Jaså, varför inte? Min Specialized Roubaix funkar finfint i det sammanhanget. Med datorväska bakpå.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 13:44Grattis! Hoppas att det inte dyker upp en fotgängare eller bil framför dig i så fall!
Grattis! Hoppas att det inte dyker upp en fotgängare eller bil framför dig i så fall!