Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 14:13Man brukar hålla 50-60 km/h på pavé i och för sig utan pakethållare men det är sällan som någon tappar cykeldelar.
Man brukar hålla 50-60 km/h på pavé i och för sig utan pakethållare men det är sällan som någon tappar cykeldelar.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 14:35Det är väl bara 50 inom tätbebyggt område?(H)
Det är väl bara 50 inom tätbebyggt område?(H)
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 14:38Tips!
BILD:http://cykelkliniken.se/Ergo-Orto-Reha/150st%F6dhjul.jpg
Tips!
BILD:http://cykelkliniken.se/Ergo-Orto-Reha/150st%F6dhjul.jpg
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 20:11"Grattis! Hoppas att det inte dyker upp en fotgängare eller bil framför dig i så fall!"
Jo, det går ju inte att hålla den hastigheten där det är mycket folk eller korsningar med skymd sikt.
"Grattis! Hoppas att det inte dyker upp en fotgängare eller bil framför dig i så fall!"
Jo, det går ju inte att hålla den hastigheten där det är mycket folk eller korsningar med skymd sikt.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 15:38På sverigetempot körde många med karbonstolpar och sadelstolpsväskor.
Det körde bitvis väglöst i fullart (strax före Älvdalen).
Har aldrig hört talas om att carbonstolpar inte håller.www.sverigetempot.se
På sverigetempot körde många med karbonstolpar och sadelstolpsväskor.
Det körde bitvis väglöst i fullart (strax före Älvdalen).
Har aldrig hört talas om att carbonstolpar inte håller.
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 08:02Köp en vagn istället.
Köp en vagn istället.
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 17:02Jag håller med Linus, Topeak MTX pakethållare är super att ha när man pendlar tor jobbet! Fördelen, som Linus nämner, är att den är så enkel att ta av och på, så det är inga problem att ta av den när man ska ut på andra rundor 🙂
Min tanke är dock att t
Jag håller med Linus, Topeak MTX pakethållare är super att ha när man pendlar tor jobbet! Fördelen, som Linus nämner, är att den är så enkel att ta av och på, så det är inga problem att ta av den när man ska ut på andra rundor 🙂
Min tanke är dock att t