Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 12:34OK, då är du den förste jag har hört talas om. Andra har bara länkat till youtube-filmer med bristande trovärdighet...
OK, då är du den förste jag har hört talas om. Andra har bara länkat till youtube-filmer med bristande trovärdighet...
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 14:08Laddning i någon form av plåthink eller behållare av brandsäkert tyg är nog en bra ide, alternativt långt borta från trä, gardiner mm.
Verkar vara väldigt vanligt förekommande, jag har haft en brinnande laddare och Jens har haft två. Ungefär såhär såg mi
Laddning i någon form av plåthink eller behållare av brandsäkert tyg är nog en bra ide, alternativt långt borta från trä, gardiner mm.
Verkar vara väldigt vanligt förekommande, jag har haft en brinnande laddare och Jens har haft två. Ungefär såhär såg mi
Quote from Funbeat user on 20 April 2014, 16:48Det var ju ett passande namn på den laddaren...
Det var ju ett passande namn på den laddaren...
Quote from Funbeat user on 20 April 2014, 17:47Är det någon som har koll på hur mycket "smarthet" det finns i laddaren? Är det bara en batterieliminator, eller finns det ett gäng elektronik som känner av batterierna? Eller varierar det?
Är det någon som har koll på hur mycket "smarthet" det finns i laddaren? Är det bara en batterieliminator, eller finns det ett gäng elektronik som känner av batterierna? Eller varierar det?
Quote from Funbeat user on 21 April 2014, 09:49Ställ den frågan på HAPPYmtb.org istället Tibor. Där finns gott om folk som har åsikt kring detta..
Ställ den frågan på HAPPYmtb.org istället Tibor. Där finns gott om folk som har åsikt kring detta..
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 09:40Lampan från Ledlysen.se kom precis, ska slänga upp en jämförelse mellan bägge när den från XXL kommer.
Vet någon hur lång XXL:s leveranstid är?
Tänkte ringa supporten men de har endast öppet 12.30-14.30 verkar det som, beloppet är reserverat på kortet
Lampan från Ledlysen.se kom precis, ska slänga upp en jämförelse mellan bägge när den från XXL kommer.
Vet någon hur lång XXL:s leveranstid är?
Tänkte ringa supporten men de har endast öppet 12.30-14.30 verkar det som, beloppet är reserverat på kortet
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 19:39Har även hämtat ut XXL lampan nu och kan konstatera att den har samma ljusstyrka, aningen bredare ljusbild och bättre finish på produkten, mer än så är det dessvärre inte.
Pannlampan jag kommer att använda är en:
http://goo.gl/6zy4uiFinns billigare fr
Har även hämtat ut XXL lampan nu och kan konstatera att den har samma ljusstyrka, aningen bredare ljusbild och bättre finish på produkten, mer än så är det dessvärre inte.
Pannlampan jag kommer att använda är en:
http://goo.gl/6zy4ui
Finns billigare fr
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 08:28Jag vet inte om man kan säga att det är vanligt förekommande att laddare exploderar. Det är ju inte så att de som har en laddare som inte exploderar skriver om det på olika forum, men det är klart att det är ju inte bra när det händer...
Jag vet inte om man kan säga att det är vanligt förekommande att laddare exploderar. Det är ju inte så att de som har en laddare som inte exploderar skriver om det på olika forum, men det är klart att det är ju inte bra när det händer...
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 16:02Allt beror nog på vad man köper, köper man en laddare från en skum kinesisk nätbutik får man oftast det man betalar för - skit. Vissa modeller leder även in ström i kroppen på ett väldigt effektivt sätt, då vill man helst ha någon att sätta dit / kräva er
Allt beror nog på vad man köper, köper man en laddare från en skum kinesisk nätbutik får man oftast det man betalar för - skit. Vissa modeller leder även in ström i kroppen på ett väldigt effektivt sätt, då vill man helst ha någon att sätta dit / kräva er
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 19:01Hur då "leder in ström i kroppen på ett väldigt effektivt sätt"? Dom jag har är då byggda med ett plasthölje och senast jag testade så leder plast elektricitet väldigt dåligt...
Men jag har väl bara haft tur som inte råkat ut för några sådana hemskheter s
Hur då "leder in ström i kroppen på ett väldigt effektivt sätt"? Dom jag har är då byggda med ett plasthölje och senast jag testade så leder plast elektricitet väldigt dåligt...
Men jag har väl bara haft tur som inte råkat ut för några sådana hemskheter s