Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:15Jag är lycklig ägare till en Deal extreme P7 Lampa.
Slapp betala tull och moms så slutsumman var rent fantasiskt låg.
Är gammal orienterare med 10 och 20 watts halogen som benchmark.
Min P7 lampa är mycket mindre men lyser betydligt bättre.
Batteriet är r
Jag är lycklig ägare till en Deal extreme P7 Lampa.
Slapp betala tull och moms så slutsumman var rent fantasiskt låg.
Är gammal orienterare med 10 och 20 watts halogen som benchmark.
Min P7 lampa är mycket mindre men lyser betydligt bättre.
Batteriet är r
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:49Jag sprang en liten premiärtur med min nyinköpta Petzl Myo Rxp igår. Det kommer att bli bra. (L)
Man får vänja sig med att ljuset "slår" så att det känns som man har ett cyklop på sig och bli mer strategisk i valet om man ska ha punktbelysning eller int
Jag sprang en liten premiärtur med min nyinköpta Petzl Myo Rxp igår. Det kommer att bli bra. (L)
Man får vänja sig med att ljuset "slår" så att det känns som man har ett cyklop på sig och bli mer strategisk i valet om man ska ha punktbelysning eller int
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:54Han heter Alfred E Neuman.
(Tidningen heter MAD.)
Men det visste du förstås.- What, me worry?
Han heter Alfred E Neuman.
(Tidningen heter MAD.)
Men det visste du förstås.
- What, me worry?
Quote from Jonas Täng on 27 November 2009, 11:05--> Fredrik B: jag var tvungen att läsa om ditt inlägg tre gånger. Vaddå pannlamp-skit? Sen såg jag att det stod pannlams-kit! Så tokigt det kan bli. 🙂
--> Fredrik B: jag var tvungen att läsa om ditt inlägg tre gånger. Vaddå pannlamp-skit? Sen såg jag att det stod pannlams-kit! Så tokigt det kan bli. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 12:43@David G
Du har givetvis rätt. Man glömmer så lätt efter 35 år. 🙂
@David G
Du har givetvis rätt. Man glömmer så lätt efter 35 år. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 22:16Fredrik B:
Du kan väl meddela om du kommer på nån bra lösning på "kort sladd"-problemet. (Har själv samma lampa, men bara använt den på cykel hittills.)
Fredrik B:
Du kan väl meddela om du kommer på nån bra lösning på "kort sladd"-problemet. (Har själv samma lampa, men bara använt den på cykel hittills.)
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 00:56finns förlängingssladdar att köpa på ebay.
http://cgi.ebay.com/Extension-Cable-for-MagicShine-LED-Bike-Headlight_W0QQitemZ280413038677QQcmdZViewItemQQptZCycling_Parts_Accessories?hash=item4149eb6855
finns förlängingssladdar att köpa på ebay.
Quote from Fredric Lagerström on 28 November 2009, 07:17Kom över min Silva L1 för bara 499.-
Kanonpris!
Kom över min Silva L1 för bara 499.-
Kanonpris!
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 15:06Jag har en DX lampa som jag monterat på en lätt modifierad huvudställning från min silva 10w/20w som jag använder när jag orienterar. Fungerar super. Vill man handla i sverige (och därmed betala lite mer) och sdpringa i skogen på mindre stigar eller utanf
Jag har en DX lampa som jag monterat på en lätt modifierad huvudställning från min silva 10w/20w som jag använder när jag orienterar. Fungerar super. Vill man handla i sverige (och därmed betala lite mer) och sdpringa i skogen på mindre stigar eller utanf
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 16:59Undrar om man inte i den svenska versionen översatte Alfreds tes med "Vadå...jag dyster"....Inte helt säker men K.G har ju i Vi Som Springer haft med Alfred några tio tal år så han kanske vet....ehe;);)
Undrar om man inte i den svenska versionen översatte Alfreds tes med "Vadå...jag dyster"....Inte helt säker men K.G har ju i Vi Som Springer haft med Alfred några tio tal år så han kanske vet....ehe;);)