Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPANNLAMPA!
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag använt Julalampan ett antal gånger och är helt tillfredsställd med vad den presterar. Den lyser längre bort än vad man för det mesta behöver se och vid de lägre ljusstyrkorna räcker ljuset tt och väl också. Paketet sitter obehindrat och stadigt

Måste fråga om nån har provat Silva LX2 till längdskidåkning.
Är det batteri på 2 Ah som meföljer för litet kapacitetsmässigt? Borde väl räcka ett par timmar och sen är det ju bara att ladda det igen till nästa tur.

Jag köpte en Mila Sirius för en månad sedan, och är förbaskat nöjd. Jag har tyvärr gjort misstaget tidigare att köpa nåt halvdant, och sedan längre fram byta upp mig och köpa ett dyrare alternativ -> förlora slantar!
Denna lampa blåser på bra och du ser g

Låter intressant med en Mila Sirius men batteritid på 2,5 h? Verkar ju litet nätt. Då blir det väl nästan dagsljus när du slår på den?

Sonny har köpt en...?
BILD:http://blog.zap2it.com/thedishrag/legacyimages/thedishrag/images/2008/04/27/miley_cyrus.jpg

Inte riktigt samma kanske, men hon strålar rätt bra på den bilden iaf 😀

just så var det ju ... stavas inte riktigt lika men nästan 😀

Julalampan verkar ju vara slut överallt. Synd eftersom den verkade bäst pris/prestanda-mässigt. Ingen som hittat nån annan likvärdig budgetmodell?

Inte likvärdig men väl acceptabel lampa säljs på Clas Ohlson för 59 pix och då ingår en handlampa med lika 10 dioder som man kan ha till cykeln.

Ähum, snackar vi pannlampor så vill jag ha en ersättare till en "vanlig" 10/20 w orienteringslampa t.ex. Silva 478.

Alltså...vad är nästa steg efter det?

Jag vill kunna:

1. springa rätt ut i busken mitt i natten...full fart
2. köra på smala skogsstigen