Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 17:36Glömde säga att jag har en reserv också för min ficklampa. En billig liten svart Everest-lampa med ett AA-batteri från Stadium köpt 2006 eller 2007 (den saknar modellbeteckning). Se dock upp med lampor från Stadium. Provade först en därifrån där det stod
Glömde säga att jag har en reserv också för min ficklampa. En billig liten svart Everest-lampa med ett AA-batteri från Stadium köpt 2006 eller 2007 (den saknar modellbeteckning). Se dock upp med lampor från Stadium. Provade först en därifrån där det stod
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 17:41Dennis och David: Även om den lampan är riktigt bra så verkar batteritiden vara i kortaste laget för att vara huvudlampan under ett ultralopp.
Dennis och David: Även om den lampan är riktigt bra så verkar batteritiden vara i kortaste laget för att vara huvudlampan under ett ultralopp.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:21Precis som Fp. David skrev, köp extra batteripack för:
http://www.dealextreme.com/p/ha-iii-cree-ssc-p7-c-sxo-5-mode-900-lumen-led-bike-light-set-4-18650-included-30864
Batterier
http://www.dealextreme.com/p/4400mah-external-battery-pack-with-pouch-for-
Precis som Fp. David skrev, köp extra batteripack för:
Batterier
http://www.dealextreme.com/p/4400mah-external-battery-pack-with-pouch-for-
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:02Frågan är om ni är så snabba att ni behöver ha full trottle på luman?
Frågan är om ni är så snabba att ni behöver ha full trottle på luman?
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 20:11Jaa de e frågan 😉
Jaa de e frågan 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 09:49Är nog mer inne på Led Lenser. Om jag skall ha den på en ultra så vill jag vara säker på kvaliteten, är inte helt 100 på dealextreme..
Frågan är om Led Lenser räcker för trails a la xtremen. Men räcker den för dina äventyr, Janne, så borde den vara ok :-
Är nog mer inne på Led Lenser. Om jag skall ha den på en ultra så vill jag vara säker på kvaliteten, är inte helt 100 på dealextreme..
Frågan är om Led Lenser räcker för trails a la xtremen. Men räcker den för dina äventyr, Janne, så borde den vara ok :-
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 16:32Jag är definitivt nöjd med lampan, men jag vill också kunna se skuggorna av rötterna vilket gör att den inte är ideal, men ingen pannlampa klarar det kravet vilket förklarar ficklampan. Jag fick tipset om Led Lensern här på forumet (eller om det var jogg.
Jag är definitivt nöjd med lampan, men jag vill också kunna se skuggorna av rötterna vilket gör att den inte är ideal, men ingen pannlampa klarar det kravet vilket förklarar ficklampan. Jag fick tipset om Led Lensern här på forumet (eller om det var jogg.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 18:12Mila Zenith har stort batteri, dryga 3 timmar på fulla och jag tror nio timmar på halv. Duger att orientera med. Lite tung och dyr kanske.
Mila Zenith har stort batteri, dryga 3 timmar på fulla och jag tror nio timmar på halv. Duger att orientera med. Lite tung och dyr kanske.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 18:17Testa Dealextreamen och sälj den om du inte tycker att den fungerar.
Testa Dealextreamen och sälj den om du inte tycker att den fungerar.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:15Dålig kvalitet på DX-lampan?? Jag har använt den ca 170 timmar senaste året, å den funkar fortfarande som när den var ny. Snö å regn inga problem.
Led Lenser är inte i närheten när det gäller ljusstyrka. Har kompisar som har Lupine Betty samt andra lampo
Dålig kvalitet på DX-lampan?? Jag har använt den ca 170 timmar senaste året, å den funkar fortfarande som när den var ny. Snö å regn inga problem.
Led Lenser är inte i närheten när det gäller ljusstyrka. Har kompisar som har Lupine Betty samt andra lampo