Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:55Har haft Magicshine från dealextreme i ca två år. Den funkar hur bra som helst, lyser brallorna av det mesta. Jag har aldrig känt behov av att köra full effekt när jag springer, halvfart ger ca 5-6 timmar batteritid och lyser fortfarande mer än det mesta.
Har haft Magicshine från dealextreme i ca två år. Den funkar hur bra som helst, lyser brallorna av det mesta. Jag har aldrig känt behov av att köra full effekt när jag springer, halvfart ger ca 5-6 timmar batteritid och lyser fortfarande mer än det mesta.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 21:54Ha ha, allright. Vad tusan, kanske skall pröva och hårdtesta lampan från dealextreme.. :-). Lyckades inte klura ut vilket som var extrabatteriet bara.
Ha ha, allright. Vad tusan, kanske skall pröva och hårdtesta lampan från dealextreme.. :-). Lyckades inte klura ut vilket som var extrabatteriet bara.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 22:45jag har hittat den bästa lampan någonsin. Med halvljus räcker den över 3h, ca 2 med helljus. Lätt skön och kostar 500 🙂
Man kan ha den när man löper cyklar och mycket annat. Ända nackdelen är att batteriet är lite stort för löpning. Men om man lägger de
jag har hittat den bästa lampan någonsin. Med halvljus räcker den över 3h, ca 2 med helljus. Lätt skön och kostar 500 🙂
Man kan ha den när man löper cyklar och mycket annat. Ända nackdelen är att batteriet är lite stort för löpning. Men om man lägger de
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 22:58Går det att köpa extra batterier?
Går det att köpa extra batterier?
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 23:03tjena där.
gå inpå en sida som heter www.ledsmi.se
där finns sk kines lampor me kanon sken.
har importerat en stjälv ,kostade ca 800 spänn,värt varenda öre.där kosta samma lampa runt 1100 kr med en bra huvud ställning till.
slipper strulet med frakt
tjena där.
gå inpå en sida som heter http://www.ledsmi.se
där finns sk kines lampor me kanon sken.
har importerat en stjälv ,kostade ca 800 spänn,värt varenda öre.
där kosta samma lampa runt 1100 kr med en bra huvud ställning till.
slipper strulet med frakt
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:54Jag körde med Led Lenser på långa ultralopp. Läste sedan om Silva X-Trail med 30 timmars brinntid. Men tyvärr var brinntiden ett önsketänkande.
Dessa 30 timmar fick du ut om du enbart använde lägsta effekten som mer är ett ledljus än ett ljus att springa
Jag körde med Led Lenser på långa ultralopp. Läste sedan om Silva X-Trail med 30 timmars brinntid. Men tyvärr var brinntiden ett önsketänkande.
Dessa 30 timmar fick du ut om du enbart använde lägsta effekten som mer är ett ledljus än ett ljus att springa
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 12:22Jakob, det är den lampan som vi pratar om här som även nu säljs på XXL.
Batterier finns här som jag nämnde tidigare:
http://www.dealextreme.com/p/4400mah-external-battery-pack-with-pouch-for-sku-29489-30864-4-18650-32756
Jakob, det är den lampan som vi pratar om här som även nu säljs på XXL.
Batterier finns här som jag nämnde tidigare:
http://www.dealextreme.com/p/4400mah-external-battery-pack-with-pouch-for-sku-29489-30864-4-18650-32756
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 21:13Krister
Hur länge brann Silva X-trail lampan? 30h lät ju bra.
Krister
Hur länge brann Silva X-trail lampan? 30h lät ju bra.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 21:36Robert, jag skulle uppskatta att den lyste max 5-6 timmar om man använde näst lägsta effekten.
Robert, jag skulle uppskatta att den lyste max 5-6 timmar om man använde näst lägsta effekten.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 22:31Hmm, 5-6 timmar är inte jättemycket. Testade lampan på XXL, de fanns kvar. Men tycker den hoppar lite upp och ner när jag prövade att springa i butiken. Får fundera vidare..
Hmm, 5-6 timmar är inte jättemycket. Testade lampan på XXL, de fanns kvar. Men tycker den hoppar lite upp och ner när jag prövade att springa i butiken. Får fundera vidare..