Quote from Guest on 2 November 2012, 09:15Jag är novis på det här med pannlampor, men vill skaffa en bra sådan att ha på hjälmen vid ridning på obelysta grusvägar och beckmörka skogsstigar. Jag har surfat runt både här och där, men känner mig rätt förvirrad.
Hur vet man vilken ljusstyrka och br
Jag är novis på det här med pannlampor, men vill skaffa en bra sådan att ha på hjälmen vid ridning på obelysta grusvägar och beckmörka skogsstigar. Jag har surfat runt både här och där, men känner mig rätt förvirrad.
Hur vet man vilken ljusstyrka och br
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 09:25http://www.xxl.se/cykel/cykeltillbehor/lyktor-reflexer/mj-808-900-cykellykta-1065105?searchWord=magicshine
Kommer med pannbandsfäste... väldigt prisvärd och passar många ändamål 🙂
Kommer med pannbandsfäste... väldigt prisvärd och passar många ändamål 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 09:34Se till att få något bredstrålande så hästen ser något också.
Se till att få något bredstrålande så hästen ser något också.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 09:41Karolina: Tack för tipset! Har du själv den lampan? Den ser lite klumpig ut, men det kanske den inte är?
Fp.David: Jo, jag har tänkt att hästen ska kunna se bra också.:-)
Karolina: Tack för tipset! Har du själv den lampan? Den ser lite klumpig ut, men det kanske den inte är?
Fp.David: Jo, jag har tänkt att hästen ska kunna se bra också.:-)
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 09:59Håller tre timmar på max ... . Beror inte det på temperaturen, batterier brukar väl inte vara särskilt effektiva i vinterkyla?
Håller tre timmar på max ... . Beror inte det på temperaturen, batterier brukar väl inte vara särskilt effektiva i vinterkyla?
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 10:05Jag tycker inte den är klumpig, men jag cyklar å andra sidan och rider inte...
Jag har en på styret och en på hjälmen, mest för att man vill kunna titta runt och se och inte bara se åt det hållet som styret pekar.
Men jag tycker inte den känns klumpig
Jag tycker inte den är klumpig, men jag cyklar å andra sidan och rider inte...
Jag har en på styret och en på hjälmen, mest för att man vill kunna titta runt och se och inte bara se åt det hållet som styret pekar.
Men jag tycker inte den känns klumpig
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 10:10Men den är ganska smalstrålande.
Men den är ganska smalstrålande.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 10:18Priset är helt klart tilltalande, Karolina. Jag ska se om jag kan hitta den på XXL ute i verkligheten innan ev. köp.
Men Fp.David, om den här är smalstrålande, har du något exempel på bredstrålande lampa. Vilka metrar pratar vi om i räckvidd för att det
Priset är helt klart tilltalande, Karolina. Jag ska se om jag kan hitta den på XXL ute i verkligheten innan ev. köp.
Men Fp.David, om den här är smalstrålande, har du något exempel på bredstrålande lampa. Vilka metrar pratar vi om i räckvidd för att det
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 10:28Det finns linser att köpa som gör den mer bredstrålande.
Till exempel här http://dx.com/s/Lens.html?sort=Price
Det finns linser att köpa som gör den mer bredstrålande.
Till exempel här http://dx.com/s/Lens.html?sort=Price
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 10:33Jag har oxå den från XXL, fantastik lampa för pengarna. Körde 3 timmar i spöregn och inga problem. Lite smalstrålande men som sagt det kan lösas.
Huvudselen är inte optimal om man inte har en mössa under men det finns en Deluxe modell man kan byta till a
Jag har oxå den från XXL, fantastik lampa för pengarna. Körde 3 timmar i spöregn och inga problem. Lite smalstrålande men som sagt det kan lösas.
Huvudselen är inte optimal om man inte har en mössa under men det finns en Deluxe modell man kan byta till a