Quote from Elias Engqvist on 6 December 2012, 10:08Det bara blev så 🙂
(Vilket ju inte utesluter att jag är en fantastisk fotograf!)
Det bara blev så 🙂
(Vilket ju inte utesluter att jag är en fantastisk fotograf!)
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 15:26Är det löpbart idag? Någon som vet?
Är det löpbart idag? Någon som vet?
Quote from Jonny Persson on 18 December 2012, 15:27Det är löpbart och jag kommer i alla fall att dyka upp.
Det är löpbart och jag kommer i alla fall att dyka upp.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 16:47Jag är i valet och kvalet. Jag glömde bort mig och transportlöpte imorse och nu hem igen. Men..., det kanske är precis det kroppen behöver! 🙂
Jag är i valet och kvalet. Jag glömde bort mig och transportlöpte imorse och nu hem igen. Men..., det kanske är precis det kroppen behöver! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 16:49Bra då dyker jag upp med på en 5,30 takt.
Bra då dyker jag upp med på en 5,30 takt.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 18:27Äh, vila kan man göra nån annan gång. Jag dyker upp.
Äh, vila kan man göra nån annan gång. Jag dyker upp.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 19:17Kom precis på att det är tisdag idag. Kommer inte hinna dyka upp ikväll.
Kom precis på att det är tisdag idag. Kommer inte hinna dyka upp ikväll.
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 17:24Hur ligger landet inför imorrn, 15/1? Är det en pannlampskväll (jag har tappat koll på veckorna)? Nån som ska dit?
Jag tänkte undvika min förra gångs misstag, då jag transportlöpte morgon och kväll och sen sprang med pannlampa. 3 pass på en dag var defin
Hur ligger landet inför imorrn, 15/1? Är det en pannlampskväll (jag har tappat koll på veckorna)? Nån som ska dit?
Jag tänkte undvika min förra gångs misstag, då jag transportlöpte morgon och kväll och sen sprang med pannlampa. 3 pass på en dag var defin
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 23:13Jag dyker upp imorgon. Kul att köra igång med pannlampskvällarna igen 🙂
Jag dyker upp imorgon. Kul att köra igång med pannlampskvällarna igen 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 08:59Låter bra. Och därvidlag sitter jag på jobbet nu - osprungen! 🙂
Låter bra. Och därvidlag sitter jag på jobbet nu - osprungen! 🙂