Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 15:54Såg att Camilla skrev om 18:30 på twitter, jag kör jättegärna 18:30, särskilt om flera gör det såklart
Såg att Camilla skrev om 18:30 på twitter, jag kör jättegärna 18:30, särskilt om flera gör det såklart
Quote from Elias Engqvist on 20 November 2012, 16:10Bäst att jag skriver här också att jag kommer inte ikväll - annars står ni väl där på parkeringen och väntar i timtal?!
Bäst att jag skriver här också att jag kommer inte ikväll - annars står ni väl där på parkeringen och väntar i timtal?!
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 17:04Kl 03:45 inser vi att Christer inte dyker upp, och ger oss iväg på en runda. 🙂
19:30 för mig.
Kl 03:45 inser vi att Christer inte dyker upp, och ger oss iväg på en runda. 🙂
19:30 för mig.
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 15:55Tänkte dyka upp den 4 dec 19.30. En liten materialfråga som ni säkert tagit upp tidigare och det är vilken pannlampa runt 500 kr är prisvärd? Har tittat lite på LED Lenser H7R?
Tänkte dyka upp den 4 dec 19.30. En liten materialfråga som ni säkert tagit upp tidigare och det är vilken pannlampa runt 500 kr är prisvärd? Har tittat lite på LED Lenser H7R?
Quote from Elias Engqvist on 29 November 2012, 17:02Den duger fint så länge det är stigar och inte alltför mycket sten och rötter - fast det är lite en "smaksak" - eller hur bra mörkerseende man har...
Den duger fint så länge det är stigar och inte alltför mycket sten och rötter - fast det är lite en "smaksak" - eller hur bra mörkerseende man har...
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 17:10Smaksak menar du nu hur skönt den sitter på huvudet eller om man vill ha dagsljus med sig ut, typ Silva Sprint Plus eller Lupine Betty R X9?
Om jag nu tycker detta blir superlatjo så får jag kanske fundera på en Silva Runner som verkar ha fått bra i test
Smaksak menar du nu hur skönt den sitter på huvudet eller om man vill ha dagsljus med sig ut, typ Silva Sprint Plus eller Lupine Betty R X9?
Om jag nu tycker detta blir superlatjo så får jag kanske fundera på en Silva Runner som verkar ha fått bra i test
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 17:59Hitta denna för 376 kr (1200 Lum)
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8192&art=13819755&grp=702976
Går det att springa med den tror du?
Hitta denna för 376 kr (1200 Lum)
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8192&art=13819755&grp=702976
Går det att springa med den tror du?
Quote from Elias Engqvist on 29 November 2012, 21:34Jag menade hur mycket ljus man har med sig - jag har en Led Lenser H7 och en Lupine Piko X6 med extra stort batteri...
Jag menade hur mycket ljus man har med sig - jag har en Led Lenser H7 och en Lupine Piko X6 med extra stort batteri...
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:46Jag skulle nog våga ge rekommendationen att komma utan pannlampa. Eftersom alla andra förmodligen har en så finns det chans att se flera modeller "in action" och därefter besluta om vilken modell man vill köpa. Några av oss har dessutom erfarenhet av fler
Jag skulle nog våga ge rekommendationen att komma utan pannlampa. Eftersom alla andra förmodligen har en så finns det chans att se flera modeller "in action" och därefter besluta om vilken modell man vill köpa. Några av oss har dessutom erfarenhet av fler
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 19:27Visst går det bra att komma utan lampa.
Den där för 367 eller var det var funkar säkert. Den är säkert en bra bit under 1200 lumen men ger säkert tillräckligt med ljus för vanlig löpning. Bara skaffa många uppladdningsbara batterier som gillar kyla och kö
Visst går det bra att komma utan lampa.
Den där för 367 eller var det var funkar säkert. Den är säkert en bra bit under 1200 lumen men ger säkert tillräckligt med ljus för vanlig löpning. Bara skaffa många uppladdningsbara batterier som gillar kyla och kö