Quote from Elias Engqvist on 6 November 2012, 22:099,5 km och 515 hm fick jag (endomondo+iPhone) det till ... Det kändes som 15km tyckte jag 🙂 Men det var ett härligt lerigt pass - i duschen efteråt såg det ut som jag mördat en lergubbe med en slö kniv...
9,5 km och 515 hm fick jag (endomondo+iPhone) det till ... Det kändes som 15km tyckte jag 🙂 Men det var ett härligt lerigt pass - i duschen efteråt såg det ut som jag mördat en lergubbe med en slö kniv...
Quote from Elias Engqvist on 7 November 2012, 10:28Äh, här har vi några av gänget, fotografen var lite trött och kollade därför knappt hur motivet såg ut så - förlåt...
BILD:http://farm8.staticflickr.com/7253/8162173028_a0acb45714_b.jpg
Äh, här har vi några av gänget, fotografen var lite trött och kollade därför knappt hur motivet såg ut så - förlåt...
BILD:http://farm8.staticflickr.com/7253/8162173028_a0acb45714_b.jpg
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 23:33Christer det är lugnt, jag har redan lagt ut en bild på Frida 😀
Perfekt terrängrunda i tisdags. Lätt rossliga tog vi oss runt pladdrandes i det rätt blöta spåret och vi hittade bra också.
Ses snart igen!
Christer det är lugnt, jag har redan lagt ut en bild på Frida 😀
Perfekt terrängrunda i tisdags. Lätt rossliga tog vi oss runt pladdrandes i det rätt blöta spåret och vi hittade bra också.
Ses snart igen!
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2012, 00:20"Jag ljuuuger så bra" ... vi hittade ju jättebra!?
Var är bilden på Frida? Fridas skosnöre?
"Jag ljuuuger så bra" ... vi hittade ju jättebra!?
Var är bilden på Frida? Fridas skosnöre?
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 13:26Tacka vet jag träningar i bunkern. Där kör man tills man dör och passet mäts inte i antal foton. Hälsningar/Fet och otränad med bakterier i lungan och fullständigt ointresserad att bli smygfotograferad i samband med "träning"
Tacka vet jag träningar i bunkern. Där kör man tills man dör och passet mäts inte i antal foton. Hälsningar/Fet och otränad med bakterier i lungan och fullständigt ointresserad att bli smygfotograferad i samband med "träning"
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 14:54Ikväll igen, hoppas jag...!
Ikväll igen, hoppas jag...!
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 15:46Javisst, det antar jag. Jag kommer dit
Javisst, det antar jag. Jag kommer dit
Quote from Jonny Persson on 20 November 2012, 15:51Så även jag men jag kör nog lite snabbare på plats innan resten kommer och sen tar jag en lång avslutande nedjogg kl 19.30. Jag måste ändå göra lite ärenden innan 18 och då känns det onödigt att sitta i bilen och vänta.
Så även jag men jag kör nog lite snabbare på plats innan resten kommer och sen tar jag en lång avslutande nedjogg kl 19.30. Jag måste ändå göra lite ärenden innan 18 och då känns det onödigt att sitta i bilen och vänta.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 15:52Jag är lite förvirrad! Några pratar om att köra 18:30 ikväll. Vad gäller?
Jag är lite förvirrad! Några pratar om att köra 18:30 ikväll. Vad gäller?
Quote from Jonny Persson on 20 November 2012, 15:54Det är bara Camilla som snackat om att hon ville det såvitt jag vet. 19.30 tänker jag springa i alla fall och det vet jag fler som ska.
Det är bara Camilla som snackat om att hon ville det såvitt jag vet. 19.30 tänker jag springa i alla fall och det vet jag fler som ska.