Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampskvällar i Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

9,5 km och 515 hm fick jag (endomondo+iPhone) det till ... Det kändes som 15km tyckte jag 🙂 Men det var ett härligt lerigt pass - i duschen efteråt såg det ut som jag mördat en lergubbe med en slö kniv...

Äh, här har vi några av gänget, fotografen var lite trött och kollade därför knappt hur motivet såg ut så - förlåt...

BILD:http://farm8.staticflickr.com/7253/8162173028_a0acb45714_b.jpg

Christer det är lugnt, jag har redan lagt ut en bild på Frida 😀
Perfekt terrängrunda i tisdags. Lätt rossliga tog vi oss runt pladdrandes i det rätt blöta spåret och vi hittade bra också.
Ses snart igen!

"Jag ljuuuger så bra" ... vi hittade ju jättebra!?

Var är bilden på Frida? Fridas skosnöre?

Tacka vet jag träningar i bunkern. Där kör man tills man dör och passet mäts inte i antal foton. Hälsningar/Fet och otränad med bakterier i lungan och fullständigt ointresserad att bli smygfotograferad i samband med "träning"

Ikväll igen, hoppas jag...!

Javisst, det antar jag. Jag kommer dit

Så även jag men jag kör nog lite snabbare på plats innan resten kommer och sen tar jag en lång avslutande nedjogg kl 19.30. Jag måste ändå göra lite ärenden innan 18 och då känns det onödigt att sitta i bilen och vänta.

Jag är lite förvirrad! Några pratar om att köra 18:30 ikväll. Vad gäller?

Det är bara Camilla som snackat om att hon ville det såvitt jag vet. 19.30 tänker jag springa i alla fall och det vet jag fler som ska.