Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampskvällar i Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

Min löpvila är över och jag tänkte dyka upp. Ska bli kul att se er i mörkret! Och en låda böcker har jag alltid i bilen och det är bara att säga till om man vill köpa. 🙂

Terräng, you say? Ja, med reservation för att jag inte sprungit i terrängen förut med pannlampa. Så jag kan inte ge nån slags tempoindikation (ligger annars runt 4:40 på asfaltsmilen). Om det är OK så är jag gärna med.

Vilka skor i så fall? Inov8 XTalon

Du vill nog ha dobbar i det terrängspåret TIbor om det nu är milspåret Jonas tänkt sig. Det kan vara vatten och lera upp till knäna på sina ställen. Själv håller jag mig på grusvägarna ikväll.

Det är ett par veckor sedan jag sprang hela milspåret men jag går nästan dagligen sträckan under kraftledningen nära Viby och där är det riktigt blött! Jag tror att det är mycket vatten i resten av spåret också, mer lera än vatten. Men, för tusan, jag kut

Oj! Såpass. Då backar jag. 🙂 Ovana med såpass blöt terräng och även med mörkerlöpning är nog ingen bra mix. Jag sparar de leriga rundorna till varmare och ljusare tider, så det får bli grusvägen tills dess. 🙂

Jag kanske skulle prova knät lite ikväll 🙂 Kanske dyker jag upp - blir det lera eller grusväg? Kan vara bra att veta!

Edit: Oj vad jag läser dåligt - hurra jag gillar lera!
Edit igen: Och jag är långsam Camilla!

Jag tar med både lerskorna och dom vanliga. Så får jag se när jag kommer fram helt enkelt om nån mer vill ut i skogen.

Men lera upp till knäna som Mackan nämnde är möjligtsvis med hans stil som bara köra rakt igenom allt blött, själv brukar jag hoppa ru

tackar....

Ah, jag tänkte lägga dom här...nån däremot?

OBS Frida, jag tog aldrig nån bild på dig!

Tillsvidare kommer här en bild på mina skor...
BILD:http://farm8.staticflickr.com/7251/8162141013_97b312bb43_b.jpg

Det var lite lerigt...