Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 05:46Välkomna ikväll igen!
Bögs Gård, Sollentuna klockan 19.30.
(L) (L) (L)
Välkomna ikväll igen!
Bögs Gård, Sollentuna klockan 19.30.
(L) (L) (L)
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 07:59Jag hoppas hinna dit (patchkväll hos kunden - löparkläderna med mig). 🙂
Jag hoppas hinna dit (patchkväll hos kunden - löparkläderna med mig). 🙂
Quote from Jonny Persson on 9 October 2012, 09:38Jag hoppas på att komma dit med trötta ben!
Jag hoppas på att komma dit med trötta ben!
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 17:48Jag sparar mig till helgens ultra (!)
Jag sparar mig till helgens ultra (!)
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 18:39Dags att trampa hem från kontoret då. Leta rätt på pannbandsfästet och åka vidare till Börgs gård.
Dags att trampa hem från kontoret då. Leta rätt på pannbandsfästet och åka vidare till Börgs gård.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 12:53Jag tänkte dyka upp ikväll! 🙂
Jag tänkte dyka upp ikväll! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 16:48Vi kan inte bara löpa, vi kan cykla också. "Pannlamps-cykling" i Sollentuna är höstens nyhet! Samling varannan tisdag (jämna veckor) vid Bögs Gård klockan 18.30. Vi kör på cyclocross eller mountainbike. Start på tisdag 30/10!
Välkomna!
Vi kan inte bara löpa, vi kan cykla också. "Pannlamps-cykling" i Sollentuna är höstens nyhet! Samling varannan tisdag (jämna veckor) vid Bögs Gård klockan 18.30. Vi kör på cyclocross eller mountainbike. Start på tisdag 30/10!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 16:18Bäst att skriva här med: Jag kommer ikväll 18:30
Bäst att skriva här med: Jag kommer ikväll 18:30
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 06:47Då har det blivit pannlamps-tisdag igen! Hoppas att ni vill möta upp på Järvafältet ikväll, kanske laddade med en eller att par Gustav Adolfsbakelser i magen?
Vi snackar, springer (och Mackan kanske kommer och säljer böcker?). Det brukar alltid bli trevl
Då har det blivit pannlamps-tisdag igen! Hoppas att ni vill möta upp på Järvafältet ikväll, kanske laddade med en eller att par Gustav Adolfsbakelser i magen?
Vi snackar, springer (och Mackan kanske kommer och säljer böcker?). Det brukar alltid bli trevl
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 08:14Då ses vi 19:30. Nån mer än jag som är sugen på att snöra på sig terrängskorna och undersöka hur halt och lerigt det är på milspåret?
Då ses vi 19:30. Nån mer än jag som är sugen på att snöra på sig terrängskorna och undersöka hur halt och lerigt det är på milspåret?