Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampskvällar i Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

Usch.

Hur tusan är det tänkt att man ska kunna hitta spåren här vid Bögs gård??!! Jag ser typ 3 skyltar som leder mig in i en hästhage och sen är jag lämnad med mitt lokalsinne. Jag har vid flera tillfällen försökt här ute men inte lyckats hitta spåren. Vad är

Fanny, man följer efter Camilla!

Haha okej. När springer ni nästa gång då?

Vi springer igen, MED pannlampa på tisdag 11/9. Samling 19.30 vid Bögs Gård.

Jag tänkte dyka upp, med min nyinköpte lampa från Lidl :-).

En pannlampa finnes och sug på att testa mörker-terräng-löpning. Funkar det även för asfaltslöpare att hänga på? Blir dock inte idag då jag laddar för Stockholms halvmarathon. Men kanske nästa gång ligger bättre till. Körde ni varje eller varannan tisdag?

Vi kör varannan tisdag och i mörkret håller vi oss för säkerhets skull främst till grusvägarna.

Åh. Nu missade jag denna gång. 🙁 Lite beroende på tempo och distans kommer jag kanske nästa gång. Jag springer Lidingöloppet lördagen efter det så vill inte slita ut mig. Så hur långt och snabbt springer ni? Jag springer en backig mil på en timme ungefär

Fanny, det gör inget. Jag missade också. Tisdagaseftermiddagen ser lite annorlunda ut för mig den här hösten, den kräver mer planering än jag åstadkom igår. Enligt rapport var sju stycken löpare på plats.

Vi ses där om två veckor, med laddade pannlampor