Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 20:33Usch.
Usch.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:37Hur tusan är det tänkt att man ska kunna hitta spåren här vid Bögs gård??!! Jag ser typ 3 skyltar som leder mig in i en hästhage och sen är jag lämnad med mitt lokalsinne. Jag har vid flera tillfällen försökt här ute men inte lyckats hitta spåren. Vad är
Hur tusan är det tänkt att man ska kunna hitta spåren här vid Bögs gård??!! Jag ser typ 3 skyltar som leder mig in i en hästhage och sen är jag lämnad med mitt lokalsinne. Jag har vid flera tillfällen försökt här ute men inte lyckats hitta spåren. Vad är
Quote from Elias Engqvist on 7 September 2012, 15:01Fanny, man följer efter Camilla!
Fanny, man följer efter Camilla!
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 23:17Haha okej. När springer ni nästa gång då?
Haha okej. När springer ni nästa gång då?
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 16:47Vi springer igen, MED pannlampa på tisdag 11/9. Samling 19.30 vid Bögs Gård.
Vi springer igen, MED pannlampa på tisdag 11/9. Samling 19.30 vid Bögs Gård.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:04Jag tänkte dyka upp, med min nyinköpte lampa från Lidl :-).
Jag tänkte dyka upp, med min nyinköpte lampa från Lidl :-).
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:34En pannlampa finnes och sug på att testa mörker-terräng-löpning. Funkar det även för asfaltslöpare att hänga på? Blir dock inte idag då jag laddar för Stockholms halvmarathon. Men kanske nästa gång ligger bättre till. Körde ni varje eller varannan tisdag?
En pannlampa finnes och sug på att testa mörker-terräng-löpning. Funkar det även för asfaltslöpare att hänga på? Blir dock inte idag då jag laddar för Stockholms halvmarathon. Men kanske nästa gång ligger bättre till. Körde ni varje eller varannan tisdag?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:00Vi kör varannan tisdag och i mörkret håller vi oss för säkerhets skull främst till grusvägarna.
Vi kör varannan tisdag och i mörkret håller vi oss för säkerhets skull främst till grusvägarna.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 20:59Åh. Nu missade jag denna gång. 🙁 Lite beroende på tempo och distans kommer jag kanske nästa gång. Jag springer Lidingöloppet lördagen efter det så vill inte slita ut mig. Så hur långt och snabbt springer ni? Jag springer en backig mil på en timme ungefär
Åh. Nu missade jag denna gång. 🙁 Lite beroende på tempo och distans kommer jag kanske nästa gång. Jag springer Lidingöloppet lördagen efter det så vill inte slita ut mig. Så hur långt och snabbt springer ni? Jag springer en backig mil på en timme ungefär
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 06:25Fanny, det gör inget. Jag missade också. Tisdagaseftermiddagen ser lite annorlunda ut för mig den här hösten, den kräver mer planering än jag åstadkom igår. Enligt rapport var sju stycken löpare på plats.
Vi ses där om två veckor, med laddade pannlampor
Fanny, det gör inget. Jag missade också. Tisdagaseftermiddagen ser lite annorlunda ut för mig den här hösten, den kräver mer planering än jag åstadkom igår. Enligt rapport var sju stycken löpare på plats.
Vi ses där om två veckor, med laddade pannlampor