Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampskvällar i Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

Borde ha skett på plats men en stor virtuell applåd till Camilla för allt fixande!

(jag kommer om två veckor igen även fast Camilla är upptagen med annat)

Vi går över till sommartid söndagen innan (25/3) så det lär vara ganska ljust vid 19:30 men jag skall försöka haka på med eller utan pannlampa =)

-Jesper

Vid 19:30 kan det vara hyfsat ljust, fast jag tänker på hur ljust, eller snarare mörkt det kommer vara kl 20:45 när jag kommer hem.

Vi byter tema på löpkvällarna när ljuset kommer. Från pannlampa till sportglasögon.

Den 11/4 19.30 samlas vi igen och då får vi finbesök från X-Kross sportglasögon. Alla är välkomna, gratis och utan föranmälan! Vi springer efter humör och förmåga i ca 60

Tack Camilla, en applåd till dig! 🙂
Men du menar väl 10/4, på tisdagen?

Helt rätt, Anna. 10/4 är det som gäller.

Jag kunde tyvärr inte vara med i tisdags, men har varit med förr. Kul att dessa löparkvällar fortsätter även när pannlampa inte behövs.

Som jag nämnde för två veckor sedan så kommer jag köra ikväll 1930. Så vi som vill köra ses där. Kommer säkert vara ljust till en start men säkert mörkna under tiden vi är ute.

Pannlampan har åkt in i garderoben, men vi fortsätter att ses på Järvafältet.

Ny diskussionstråd för detta:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1183873

Men nu är det väl snart dags att damma av pannlampor och ladda batterierna? *längtar*
Sist vi sprang med pannlampsgänget (utan pannlampor) märktes det på slutet av passet att det börjar bli dags =P

-Jesper