Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:00Borde ha skett på plats men en stor virtuell applåd till Camilla för allt fixande!
(jag kommer om två veckor igen även fast Camilla är upptagen med annat)
Borde ha skett på plats men en stor virtuell applåd till Camilla för allt fixande!
(jag kommer om två veckor igen även fast Camilla är upptagen med annat)
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:06Vi går över till sommartid söndagen innan (25/3) så det lär vara ganska ljust vid 19:30 men jag skall försöka haka på med eller utan pannlampa =)
-Jesper
Vi går över till sommartid söndagen innan (25/3) så det lär vara ganska ljust vid 19:30 men jag skall försöka haka på med eller utan pannlampa =)
-Jesper
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 00:49Vid 19:30 kan det vara hyfsat ljust, fast jag tänker på hur ljust, eller snarare mörkt det kommer vara kl 20:45 när jag kommer hem.
Vid 19:30 kan det vara hyfsat ljust, fast jag tänker på hur ljust, eller snarare mörkt det kommer vara kl 20:45 när jag kommer hem.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 06:58Vi byter tema på löpkvällarna när ljuset kommer. Från pannlampa till sportglasögon.
Den 11/4 19.30 samlas vi igen och då får vi finbesök från X-Kross sportglasögon. Alla är välkomna, gratis och utan föranmälan! Vi springer efter humör och förmåga i ca 60
Vi byter tema på löpkvällarna när ljuset kommer. Från pannlampa till sportglasögon.
Den 11/4 19.30 samlas vi igen och då får vi finbesök från X-Kross sportglasögon. Alla är välkomna, gratis och utan föranmälan! Vi springer efter humör och förmåga i ca 60
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 08:26Tack Camilla, en applåd till dig! 🙂
Men du menar väl 10/4, på tisdagen?
Tack Camilla, en applåd till dig! 🙂
Men du menar väl 10/4, på tisdagen?
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 14:45Helt rätt, Anna. 10/4 är det som gäller.
Helt rätt, Anna. 10/4 är det som gäller.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 19:48Jag kunde tyvärr inte vara med i tisdags, men har varit med förr. Kul att dessa löparkvällar fortsätter även när pannlampa inte behövs.
Jag kunde tyvärr inte vara med i tisdags, men har varit med förr. Kul att dessa löparkvällar fortsätter även när pannlampa inte behövs.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 11:46Som jag nämnde för två veckor sedan så kommer jag köra ikväll 1930. Så vi som vill köra ses där. Kommer säkert vara ljust till en start men säkert mörkna under tiden vi är ute.
Som jag nämnde för två veckor sedan så kommer jag köra ikväll 1930. Så vi som vill köra ses där. Kommer säkert vara ljust till en start men säkert mörkna under tiden vi är ute.
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 16:46Pannlampan har åkt in i garderoben, men vi fortsätter att ses på Järvafältet.
Ny diskussionstråd för detta:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1183873
Pannlampan har åkt in i garderoben, men vi fortsätter att ses på Järvafältet.
Ny diskussionstråd för detta:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1183873
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 20:08Men nu är det väl snart dags att damma av pannlampor och ladda batterierna? *längtar*
Sist vi sprang med pannlampsgänget (utan pannlampor) märktes det på slutet av passet att det börjar bli dags =P-Jesper
Men nu är det väl snart dags att damma av pannlampor och ladda batterierna? *längtar*
Sist vi sprang med pannlampsgänget (utan pannlampor) märktes det på slutet av passet att det börjar bli dags =P
-Jesper